CES 2011: הטאבלט של Motorola הפך רשמי

אביחי אפוטה
06-01-2011 10:27

תכירו את ה- Xoom. מעבד Tegra 2, גרסה 3.0 של Android והכנה לרשת הדור הרביעי (LTE). עוד נחשפו 3 מכשירי סלולר חדשים.

האם Motorola עולה סוף סוף על הדרך חזרה למגרש של הגדולים? על-פי החשיפות האחרונות נראה שיהיה כמעט בלתי אפשרי להתעלם ממנה ב- 2011. אחד המכשירים המדוברים ביותר בשבועות שקדמו ל- CES 2011 הוא מה שהוכרז באופן רשמי ממש בשעות האחרונות – Motorola Xoom: מחשב לוח בגודל 10.1 אינצ' ברזולוציה של 1280x800 פיקסלים, מעבד כפול ליבה של Nvidia (Tegra 2) במהירות שעון של 1 גיגה, זיכרון פנימי של 32 גיגה וכמובן, Android בגרסה הייעודית לטאבלטים – Honeycomb שנחשפה באופן רשמי מוקדם יותר. 
xoom

בנוסף, ישנה יציאתMini HDMI, ניגון ווידיאו ב- 1080p וצילום ב- 720p, מצלמה אחורית של 5 מגה פיקסלים עם פלאש LED ומיקוד אוטומטי, מצלמה קדמית של 2 מגה פיקסלים לשיחות ווידיאו, ג'ירוסקופ, ברומטר, מצפן פנימי ומד תאוצה. יושק ברשת Verizon האמריקאית במהלך הרבעון הראשון של השנה עם קישוריות 3G/WiFi ובמהלך הרבעון השני של השנה יקבל עדכון תוכנה שיאפשר לו קישוריות LTE.
xoom

כיאה למכשיר שכזה Motorola גם דואגת לאבזור משלים: 
- מקלדת קומפקטית בחיבור Bluetooth המותאמת לכל מכשיר נייד מבוסס Android של החברה. 
- תחנת עגינה למולטימדיה הכוללת רמקולים סטריאופוניים.
- מנשא מגן המשמש כמעמד לצפייה נוחה.
 - תחנת עגינה וטעינה.
 xoom
בנוסף Motorola משיקה עוד 3 מכשירי סלולאר חדשים:

ATRIX 4G
atrix
אחד המכשירים המעניינים ביותר ללא ספק: מעבד זהה לטאבלט שהושק (Tegra 2), מריץ Android בגרסא 2.2, תמיכה ב- HTML 5, 1 גיגה Ram זיכרון וסוללת 1900mAh. בנוסף ה- ATRIX כולל זיכרון פנימי בנפח 16 גיגה עם חריץ Micro SD להרחבה עד 32 גיגה. גולת הכותרת של של ה- ATRIX היא דווקא בתחנות העגינה הייעודיות שלו אשר מרחיבות את יכולותיו: 
Laptop Dock: כיוון שזהו מכשיר סלולארי עם כוח עיבוד של מחשב לוח – למה לא להשתמש בו גם כלפטופ מבוסס אפליקציות רשת? ובכן, ה- ATRIX מתחבר לתחנת עגינה שהיא בעצם מחשב נייד קטן ודק, ולמעשה באמצעות דפדפן Firfox המשמש כמערכת הפעלה מבוססת אפליקציות רשת ניתן לגלוש ברשת ולבצע משימות פשוטות.
dock
Mutimedia Dock: תחנת עגינה לחיבור ה- ATRIX למסך טלוויזיה HD או מסך מחשב באמצעות יציאת Mini HDMI. תחנת העגינה כוללת 3 יציאות USB לחיבור מקלדת או עכבר.

 DROID Bionic
droid
גם הדור הבא למותג ה- Droid מצויד בקישוריות LTE ברשת Verizon וגם הוא מתבסס על מעבד ה- Tegra 2 כפול הליבה של Nvidia. מסך בגודל 4.3 אינצ', 512MB זיכרון Ram, מצלמת VGA קדמית ומצלמת 8 מגה פיקסלים מאחור. גם כאן מערכת ההפעלה היא Android בגרסה 2.2.

 CLIQ2
cliq
היורש של ה- CLIQ משנה שעברה. בעל מקלדת QWERTY נשלפת וממש ה- Motoblur של Motorola. מעבד 1 גיגה הרץ, קישוריות LTE גם כאן ומשמש כ- Hot Spot לחיבור WiFi של עד 5 מכשירים.


מעבר לתגובות בפורום