גם Microsoft רוצים להופיע בטלוויזיה

אביחי אפוטה
04-01-2011 13:13

על פי דיווחים שונים החברה תחשוף בתערוכת CES בעוד יומיים את הגרסה שלה לשירותי תוכן אינטרנטיים בטלוויזיה.

אחרי 2 דורות של מכשיר Apple TV וחשיפת ה- Google TV בשנה שעברה, גם Microsoft רוצה לקחת חלק בחגיגה. בשעות האחרונות צצים עשרות דיווחים על כך שבאירוע העיתונאים המרכזי של החברה בתערוכת CES 2011 בעוד יומיים, היא תחשוף את מה שזכה כבר לכינוי: "Windows TV".
לפני כחודש דווח כי כנראה הזרמת המדיה תתבצע כחלק משירותי ה- Xbox Live וקונסולת המשחקים, אך כעט מתחזקת הסברה שיהיה זה מכשיר ייעודי (Set Top Box).

על-פי הדיווחים הממיר (או יותר נכון מזרים המדיה) יריץ גרסה ייעודית של Windows 7 שהותאמה לשליטה מהסלון וכן יוטמע בה תוכנת ה- Windows Media Center המוכרת שלה. מערכת הפעלה שכזו באופן ברור תתממשק בצורה טבעית עם מחשבי PC המריצים Windows, מה שיאפשר הזרמת מדיה בצורה קלה ופשוטה יותר מהמחשב הביתי לסלון - בדומה ל- Airplay שהציגה Apple לאחרונה.
בנוסף, ישנה אפשרות שמכשירים נוספים מבית Microsoft יוכלו לקבל גישה להזרמת מדיה ושליטה על מזרים המדיה החדש כגון סמארטפונים המריצים Windows Phone 7.

עוד על-פי הדיווחים, לא ברור האם תהיה זו Microsoft עצמה שתייצר את המזרימדיה עצמו או חברה אחרת. המחיר המשוער (בארה"ב הברית בלבד כרגע) הוא כ- 200 דולרים, כשלא ברור האם ייגבו דמי מנוי חודשיים.

מעבר לתגובות בפורום