מהיום: להתקשר בעזרת שם ולא מספר

גולן טופמן
27-12-2010 17:52

שירות חדש מאפשר להתקשר בעזרת הקלדת שם אדם או עסק במקום חיוג מספר הטלפון שלו, זאת בעזרת טכנולוגיית NTTM.


סלקום, פלאפון ומירס ישיקו את שירות חיוג השמות DialmyName של NTTM ברבעון הראשון של 2011, בעזרת שירות זה, ניתן יהיה להקליד את שם איש הקשר ולחייג אליו, במקום הזנת מספר הטלפון.

בעלי סמארטפונים מכל הרשתות יכולים להשתמש בשירות כבר היום, הטכנולוגיה שפותחה ע"י חברת NTTM היא הראשונה בעולם שמספקת פתרון לחיוג שמות מכל מכשיר סלולרי. היכולת הזו במכשירים תאפשר לכל אדם או עסק לחבור לעצמו שם חיוג מותאם אישית והוא יאפשר יצירת קשר, במקום מספר טלפון.

חשוב לציין שבכדי לחייג אותיות ושמות במקום מספרי טלפון, יש צורך בעדכון מכשיר הטלפון או כרטיס ה-Sim. לאלו שמחזיקים בסמארטפונים מסוג אייפון, אנדרואיד, בלאקברי ונוקיה (עם מערכת הפעלה סימביאן) יכולים להתקין כבר עכשיו את גרסאת הבטא של Dialmyname מאתר החברה וגם דרך חנויות ה-Market וה-Appstore.
בזמן הקרוב ניתן יהיה להתקין חייגן מותאם אישית גם מאתרי סלקום ופלאפון. לרישום שם לחיוג, ניתן לגשת לאתר מרשם שמות החיוג הישראלי.

חברות הסלולר סלקום, פלאפון ומירס מתכוונות להטמיע את השירות כבר ברבעון הראשון של 2011 כאמור והן יעשו זאת באופן הדרגתי ע"י עדכון ה-SIM או המכשיר מרחוק. ההטמעה תושלם עד סוף 2011.

עוד נמסר כי בחודש אוגוסט החלה תקופת רישום מוקדם ללקוחות עסקיים בלבד, לצורך הגנה על זכויות קניין רוחני. בתקופה הזו נרשמו עלפי שמות חיוג וביניהם הבנקים, חברות הביטוח, רשתות שיווק, ועוד אלפי עסקים קטנים.

שירות זה יקל על פעולת החיוג עבור משתמשים רבים ויוכל לשמש גם כר יצירתי להמצאת שמות מקוריים כגון "אדם הגבר" או "שולמית הנחשונית"...
מעבר לתגובות בפורום