אייפד יימכר ביבוא רשמי במחיר 2,249 ש";ח

גולן טופמן
21-12-2010 10:31

ה- iPad של אפל מתחיל להמכר בישראל ע"י איידיגיטל בחנויות הרשת וגם בסניפי אופיס דיפו, אחריות תנתן גם לרוכשים ישירות מאפל ארה"ב.


כך ציין, מנכ"ל אפל ישראל בכנס שנערך הבוקר בסניף i-digital בדיזינגוף סנטר בתל אביב.
עוד ציין תור, כי כל האביזרים של אפל למוצרי האייפוד טאץ', אייפון ואייפאד ייובאו באופן רשמי ויסופק מגוון גדול ומכובד, כמו חנויות אפל בארה"ב.
עוד נחשף, לגבי האפליקצייה Appsfire - בלעדית לאייפאד ותוכל למיין ולסרוק אפליקציות, גם ישראליות, בזמן אמת.
עוד דובר, על שיתוף פעולה עם עולם החינוך, מול מוסדות כמו אורט ומט"ח, במטרה לצאת בתהליך שיחליף ספרים רבים. בתחום שיתופי הפעולה, ממשיכה i-digital עם חברות עסקיות כמו "מגדל ביטוח" ועם בתי חולים כמו מעייני הישועה בבני ברק ובית חולים רמב"ם. בנוסף, במידה ותטוסו בזמן הקרוב במחלקת העסקים של אלעל, ייתכן ותזכו לקבל אייפאד לטיסה. תור הסביר ששיתוף פעולה רשמי עם אלעל נחתם בנושא ויחל כבר בזמן הקרוב.

ערן תור iPad אייפד

בתחום המדיה, שיתופי פעולה רשמיים לאייפאד נחנכו גם עם גופים כמו מאקו, הוט, ערוץ 2 וידיעות אחרונות. כמו כן, חברת "עברית" תפתח חנות ספרים מותאמת.

השיווק בארץ מתחיל כבר בימים אלו והמכירות תחת ייבוא i-digital תהיינה בחנויות i-digital ואופיס דיפו בלבד. חנות דגל חדשה צפוייה להיפתח במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון. החנות צפוייה להיות בסטנדרטיים הגבוהים ביותר, ועפ"י תור, היא יצרה עניין אצל מר סטיב ג'ובס בעצמו.

iPad אייפד

לגבי אחריות ושירותים שונים - חבילות גלישה סלולריות יימכרו באורנג' בלבד נכון לעכשיו, במחירים של 48 ש"ח עבור 1 ג'יגה-בייט, 98 ש"ח עבור 5 ג'יגה-בייט ו- 148 ש"ח עבור חבילה ללא הגבלה.

נושא אחריות
אחריות בארץ תינתן רק לרוכשים תחת יבואן i-digital בלבד. לאנשים שרכשו בחו"ל מאפל ויוכלו להציג חשבונית, יקבלו אחריות גם הם. "לרוכשים ביבואנים מקבילים" אמר תור, "האחריות תינתן אצלהם בלבד".
בין שירותי האחריות של איידיגיטל בארץ - הדרכות ללא עלות ותמיכה טלפונית.

iPad אייפד

עוד נשאל תור, לגבי גיור האייטיונס ופתיחת החנות בישראל ובנוסף גם לגבי ספרים בעברית באפליקצייה ibook. תור השיב שאלו דברים שצפויים לעלות בעתיד (לא ברור מתי) ונמצאים בפיתוח.

מחירי גרסאות אייפד השונות:

Wi-Fi: 16GB  מחיר 2,249 ש"ח
Wi-Fi: 32GB מחיר 2,749
ש"ח
Wi-Fi: 64GB מחיר 3,179 ש"ח

Wi-Fi + 3G: מחיר 2,849
ש"ח
Wi-Fi + 3G: מחיר 3,299 ש"ח
Wi-Fi + 3G: מחיר 3,777 ש"ח

עוד בנושא: אביזרים ל- אייפד

iPad אייפד

צילומים: גולן טופמן

מעבר לתגובות בפורום