סלקום תעניק ללקוחותיה פיצוי - זיכוי של שבוע עקב ה- תקלה

ליאור קורן
02-12-2010 15:49

מנכ"ל סלקום - עמוס שפירא, הודיע במסיבת עיתונאים על מתן זיכוי מלא על שיחות והודעות טקסט שבוצעו בישראל במהלך השבוע האחרון.


סלקום מתנצלת ומפצה את הלקוחות:
התקלה "הגדולה ביותר בתולדות סלקום", "שלא קרתה בסלקום מזה 15 שנה" על פי דברי מנכ"ל החברה, תוקנה לעת עתה, אם כי המערכת נמצאת עדיין במצב חירום.
הסיבה לדברים עדיין אינה ברורה לגמרי וכל כיוון אפשרי עדיין נבדק, לגבי חבלה בזדון, אין אינדיקציה, אך גם אי אפשר לשלול אותה.
התקלה אירעה בגלל עומס מדומה שנחווה במערכת, עומס בלתי מוסבר שיצר תנועה מדומה וגרם לקריסת מערכות.

לאחר הדברים הללו, הכריז עמוס שפירא על הפיצוי שינתן ללקוחות בצורה של זיכוי על שיחות והודעות טקסט (SMS) שהתקיימו בישראל בין יום חמישי שעבר 25/11/2010 ועד ליום רביעי האחרון 01/12/2010. מדוע ניתן הפיצוי על שבוע וחלף ולא על שיחות עתידיות? בכדי לא ליצור עומס חדש על הרשת...

אין צורך להתקשר למוקד השירות בכדי לקבל את הפיצוי, הזיכוי ינתן באופן אוטומטי לכל לקוחות החברה, גם לאילו שלא סבלו מהתקלה.

שפירא הוסיף גם כי לפי ראות עיניו, אין בסיס לתביעות יצוגיות בגין אותה תקלה.
מעבר לתגובות בפורום