סמסונג משיקה בישראל מצלמות וידאו HD ונגני אודיו

גולן טופמן
24-11-2010 00:00

דגמים חדשים של מצלמות וידאו סמסונג בישראל והכרזה על נגן "גלקסי Player 50" שיגיע בתוך חודש.


במסיבת עיתונאים שערכה קבוצת שמעוני - יבואנית מצלמות וידאו סמסונג, הוצגו מצלמת דגל חדשה, נגן מבוסס תנועה ודגש על ארגונומיה וממשק משתמש.

Samsung, עפ"י נתונים שהוצגו מסקר GfK בישראל, מחזיקה בכ-25% אחוזים מנתח שוק מצלמות הוידאו בארץ, אחרי Sony. סמסונג עוברת בהדרגה למצלמות וידאו באיכות HD בלבד ונראה כי מסוף השנה הבאה, דגמי SD יעלמו מן המדפים.

באירוע הוצגה בין היתר ה-HMX-S15, מצלמת וידאו  HD 1080p מהדור החדש ובעלת מייצב אופטי משופר (Smart OIS), תמיכה עד 32 ג'יגה בייט בכרטיסי SDHC, מיקרופון סטריאופוני מובנה (עם יציאה למיקרופון חיצוני) ויכולת צילום בעד 500 פריימים לשנייה (אם כי ברזולוצייה נמוכה שאינה HD). למצלמה תהיה גם יכולת עריכת וידאו לאחר הצילום ולפני ההעברה למחשב וכמו כן גם כרטיס רשת אלחוטי מובנה בתקן N לתקשורת ב-WiFi להעברת קבצי הוידאו, כולל גם תמיכה ב- dlna. הזום מטפס עד X18 והחיישן הוא מסוג BSI CMOS.

המצלמה צפוייה להיות משווקת במחיר של כ-4,500 ₪.

Samsung HMX-S15


פרט ל-S15, שתפנה יותר לחובבי צילום מתקדמים, סמסונג הכריזה גם על מצלמות משפחתיות וידידותיות, כמו ה-T10, שמגיעה ב"אריזה" שונה ממה שהתרגלנו לראות - עם גוף מקומר שאמור להתאים באופן נוח לכף היד. הזום מגיע עד ל-X10, עם אפשרות צילום סטילס ב4.7 מגה-פיקסל עם מייצב מובנה. המצלמה מגיעה בצבעים אדום/שחור/לבן ונראה שכאן הדגש הוא גם על מראה חיצוני.


Samsung HMX-T10

בנוסף, הוצגה גם מצלמת "פליפ" מדגם E10 שכוללת עדשה מסתובבת לטווח של 270' לגמישות גדולה יותר בזויות צילום.


מילה נוספת על המצלמות, לכל המצלמות תכונה חדשה בחיבור USB מותקנת באופן אוטומטי תוכנה Intelli-studio שתסייע בארגון והעברת הקבצים.


נגני אודיו ניידים

גם בשוק הנגנים יש לסמסונג מה להציע, והיום הוצג נתן ה-TIC-TOC – נגן ידידותי וצבעוני שהשליטה בו נעשית ע"י טלטול ולחיצה על כפתור יחיד. במראה ראשוני, קשה שלא להיזכר ב-Sansa Shaker – יש הרבה דמיון בין השניים, אם לא במראה, אז לפחות באופן העבודה.


Samsung TIC-TOC

ואחרונה חביבה, אולי ההכרזה הגדולה ביותר באירוע היתה על נגן סמסונג Galaxy Player 50 מבוסס אנדרואיד אשר חולק תכונות רבות עם הטלפון גלקסי S ועם גישה ל-"Market", מערכת הפעלה אנדרואיד מבית גוגל ויכולת הרחבת זיכרון וסוללה שניתן להוציא ולהחליף (עם קריצה קטנה לאפל, בהתייחסות לשתי התכונות האחרונות).


מעבר לתגובות בפורום