ACER משיקה מגוון של טבאלטים, מחשב כפול מסכים וחנות אפליקציות

ליאור קורן
23-11-2010 22:00

אייסר נכנסת בסערה לעולם הטאבלטים עם מגוון של מכשירים כמו Iconia כפול מסכים וחנות אפליקציות תומכת.

אייסר הציגה היום במסיבת העיתונאים את החידושים שיושקו בעולם ובישראל ברבעון הראשון של 2011, עם מכשירים מבוססי אנדרואיד, Win7, שבבי אינטל וגם AMD.


1. טאבלטים בגדלי מסך של 7" ו- 10", מבוססי מערכת הפעלה אנדרואיד.

2. טאבלט 10.1 אינצ' עם מערכת הפעלה וינדוס 7, מבוסס ערכת שבבים של AMD, עובי של 15 מ"מ ומשקל של כ- 1 ק"ג 2 מצלמות – קדמית ואחורית - 2 מגה פיקסל חיבור USB וחיבור HDMI , תמיכה ב FLASH, דולבי מובייל.

3. טאבלט-פון: בעל מסך LCD ביחס תמונה קולנועי של 21:9 ורזולוצית 1024X480 פיקסלים, עם מערכת הפעלה אנדרויד 2.2, מצלמה קדמית 2 מגה, אחורית 8 מגה, מעבד 1 ג'יגה snapdragon, דולבי מובייל סאונד, כולל גם חיבורי USB ו- HDMI.

Acer Tablet Phone4

4. מחשב
Acer Iconia - זהו מחשב נייד שמורכב למעשה משני מסכי LCD רב-מגע בגודל 14 אינטש, כל אחד מהם הינו ברזולוציה טבעית של 1366X768 ואת תפקיד המקלדת תופס מסך אחד מהשניים. בליבו של ה- Iconia פועם מעבד אינטל Core i5, עם מעבד גרםי של אינטל וכונן קשיח בנפח של עד 750GB. מערכת ההפעלה  הינה וינדוס 7 פרמיום.

Acer Iconia

5. חנות אפליקציות Alive: אייסר משיקה גם היא חנות אפליקציות משלה עם תוכנות מאת שותפי תוכן כמו אדובי, אינטל ועוד. החנות תחולק לחמש קטגוריות: Listen, Watch, Read, Play and Application והראשונים שיקבלו גישה אליה יהיו משתמשים מאנגליה וגם איטליה.

Acer Alive

Clear-Fi: כל מחשבי אייסר – טבלטים, ניידים, מיני, ושולחניים יגיעו עם תוכנה מובנית שבלחיצה אחת וללא צורך בהגדרות תאפשר תקשורת נתונים על גבי רשת האינטרנט הביתית. כך יוכל המשתמש בטבלט לצפות בסרט שיוזרם ממחשב אחר בבית, או שהמחשב הנייד ישדר למכשיר הטלוויזיה של אייסר ישירות את הסרטים ללא צורך בסטרימר ייעודי.
מעבר לתגובות בפורום