הדפסה ישירה מטלפון סלולרי למדפסות HP

דודו מאירי
22-11-2010 13:30

חברת HP מציגה שירות חדש ePrint אשר מאפשר הדפסה ישירה מטלפון סלולרי או מחשב, ללא חיבור פיזי למדפסת, דרך שליחת דוא"ל.


חברת HP השיקה היום בישראל שירות חדש העונה לשם ePrint. השירות מבוסס טכנולוגיה חדשה שמגיעה למדפסות החדשות של החברה. טכנולוגיה זו מאפשרת בין היתר הדפסה של תוכן ממכשיר הטלפון או מחשב ללא צורך בהתקנה של המדפסת על המחשב אלא באמצעות שליחה של הקובץ לממדפסת באצעות דוא"ל.

טכנולוגיית ה-ePrint מעניקה לכל מדפסת כתובת דוא"ל (כתובת של HP) כך שניתן לשלוח אליה את התוכן להדפסה ממכשיר טלפון או מחשב, בכל מקום ובכל זמן. זוהי אמורה להיות הדרך הנוחה ביותר להדפסה מרחוק ללא צורך בתוכנת ניהול (דרייבר) או כל תוכנה אחרת.

בנוסף, החברה מציגה כחלק מסל השירותים החדש גם גישה אנטרנטית במדפסות. הגישה האנטרנטית מאפשרת בנוסף לשירות הדוא"ל גם להפוך את המדפסת לסוג של "מדפסת תוכן". "מדפסת תוכן" הכוונה שאפשר לגשת מהמדפסת לשירותי אנטרנט שונים ולהדפיס ישירות מן המדפסת ללא צורך במחשב. מסך המגע של המדפסות כולל אפליקציית אינטרנט שמאפשרת גלישה והדפסה של חומרים דיגיטליים; מפות, קופונים, עיתונים, תפריטי מסעדות, דפי צביעה, הודעות דרושים, מוצרי קנייה ועוד.

 

HP ePrint

כתובת דואר יחודית
בכדי להגן על הפרטיות והאבטחה, כל כתובת דוא"ל של ePrint הינה יחודית (דוגמא לכתובת מייל- erku25odx@hpeprint.com). בנוסף, הלקוחות יכולים לתכנת רשימת הרשאות, המאפשרת להדפיס קבצים המגיעים מכתובות דוא"ל אשר הוגדרו מראש.

השירות החדש מושק היום ב-3 מדפסות אשר משווקות בישראל ויתרחב עם הזמן למדפסות חדשות שישווקו. דגמי המדפסות החדשים שמגיעים עם שירות ה-ePrint הם 8500A All in one, 6500A All in one ו-Photosmart Wireles. מחירי המדפסות נע בין 499 ל-
1,099 ש"ח. כל המדפסות מגיעות עם מסך מגע אנטרקטיבי.
מעבר לתגובות בפורום