iXtreamer - סטרימר משתלב עם אייפון

ליאור קורן
18-11-2010 21:54

Xtreamer מציגים סטרימר בעיצוב חדש - משולב תחנת עגינה עבור מוצרי אפל שיאפשר להציג אפליקציות ומשחקים על גבי מסך הטלוויזיה.


עולם הסטרימרים ונגני אפל הניידים מתאחד?
היצרנית של אקסטרימר מכריזה על כוונתה להשיק סטרימרים חדשים המיועדים למגזרים ופלחי שוק ממוקדים יותר מבעבר, נציגי החברה מדברים על שישה דגמים שונים שצפויים לצאת בחודשים הקרובים.

הסנונית הראשונה מיועדת ללקוחות ומשתמשי המוצרים של Apple, ה- iXtreamer מהווה שילוב של ה- Xtreamer הידוע, אך הפעם בעיצוב חדש ועם תחנת עגינה מובנית עבור אייפוד, אייפון וגם אייפד ועם יכולת לנגן את תכני המכשירים דרך מסך הטלוויזיה ומערכת האודיו / קולנוע ביתי בסלון.

המכשיר החדש נבדל מקודמיו בעיצוב מודרני ועגול המזכיר בדמותו את העיצוב של אפל, תחנת העגינה המובנית תאפשר להטעין את המכשירים השונים.

לטענת החברה, סטרימר ה- iXtreamer פותח בשיתוף פעולה עם חברת אפל ועדכוני תוכנה עתידיים של אפל עשויים להשפיע באופן ישיר על תכונות וביצועי הסטרימר.

תכני iTunes על המסך הגדול

דרך ה- iXreamer ניתן יהיה לנגן את תכני iTunes דרך הטלוויזיה או מערכת הקולנוע הביתית, בנוסף ניתן להתקין בתוכו כונן קשיח בנפח של עד 3TB.


הניווט בתכני המכשירים של אפל יעשה דרך ה- "אייאקסטרימר" עם תפריטים באיכות תמונה HD, השלט הרחוק שמגיע עם דגם זה שונה מזה של הסטרימרים הקודמים, הוא גדול ומרווח יותר ומגיע עם לחצנים בצבע לבן.

התכונה המעניינת יותר שאולי תגיע עם המכשיר החדש תהיה לראשונה היכולת להציג את שלל אפליקציות המכשירים על גבי מסך הטלוויזיה.

על פי הצהרת החברה, יש להמתין עד לסיום פיתוח מערכת ההפעלה IOS4 של אפל בכדי להוציא לפועל יכולת זו שתאפשר להציג שלל אפליקציות של iPhone / iPod / iPad, את דפדפן הספארי וגם משחקים על המסך הגדול, תוך שהשליטה עליהם תתבצע דרך שלט הסטרימר.

iXtreamer

ערכת השבבים עליהם מתבסס ה- iXtreamer החדש זהה לזו של דגמי Xtreamer / Pro הנוכחיים, מה שאומר שהתמיכה בפורמטי הוידאו והאודיו אמורה להיות זהה לזו של המכשירים הקיימים, תוך שהיא מוותרת על יכולות חדשות כמו USB 3.0 או תמיכה בפורמטי תלת מימד חדשים, אך מבטיחה מחיר זול יותר וגם יציבות של מערכת הפעלה וגם חומרה מוכרת.

במקור, יגיע ה- iXtreamer עם קירור אקטיבי (מאוורר), אולם החברה הציגה גם קיט קירור פאסיבי בשם IceCube, אותו ניתן להתקין במקום המאוורר.

מחיר המכשיר החדש עומד על 175 אירו באירופה, בתוספת דמי משלוח של 25 אירו לישראל.

Xtreamering

בד בבד עם השקת המכשיר החדש, הציגה החברה גרסת קושחה 2.5 עבור המכשירים הקיימים, עם חידוש מהותי אחד: Xtreamering.

זהו שמו של פורטל תוכן אינטרנטי שירכז במקום אחד בתפריט המכשיר גישה למבחר אתרי אינטרנט ואפליקציות שפותחו בעזרת קהילת משתמשים ומפתחים, בינהם תחנות טלוויזיה, רדיו, משחקים, אתרי חדשות, מזג אויר וגם את קטלוג התכנים הויזואלי – Movie Jukebox.
גם עבור הלקוחות הישראליים, תהיה גישה לתכנים מקומיים, בינהם www.myvod.tv.
כמו כן, יתאפשר גם חיבור כתוביות עברית מסוג SRT גם עבור תכני וידאו בהזרמה ישירה מהאינטרנט ולא רק עבור תכנים מקומיים. קטלוג התכנים JukeBox יקבל גישה מהמכשיר אל אתר Torec.net במטרה לקבל תיאור סרט בעברית.

גלישה חופשית באינטרנט עם דפדפן אופרה
תכונה חדשה נוספת שתושק בחודשים הקרובים תאפשר - לראשונה לגלוש באופן חופשי באתרי האינטרנט השונים, בעזרת דפדפן אופרה מובנה שיגיע בגרסאות הקושחה הבאות.
הדפדפן יתמוך ביישומי JAVA ואנימציות פלאש, כך שהגלישה אמורה להתבצע ללא מגבלות מיוחדות, הניווט יוכל להתבצע בעזרת מקלדת ועכבר אלחוטיים שיתקשרו עם הסטרימרים מתוצרת Xtreamer.


iXtreamer

מעבר לתגובות בפורום