לוג'יטק: גוגל TV בישראל – ב-2011? אירוע השקת עכברים, רמקולים ועוד

ניב ליליאן, DTOWN
26-10-2010 15:21

חברת לוג'יטק הציגה הבוקר (ג') את המוצרים החדשים שלה לשנת 2011. לצד עכברים צבעוניים ומצלמות רשת ב-HD, אולי נראה כאן ב-2011 את מוצר גוגל TV של החברה.

 

הבשורה המרעישה ביותר שיצאה ממסיבת העיתונאים של לוג'יטק הבוקר (ג') בתל-אביב, היא שמוצר ה- גוגל TV של החברה, ה-Revue, עשוי להגיע לארצנו הקטנטונת ב-2011, כאשר יחל שיווקו באירופה. אז, תיבחן האפשרות להביאו גם לישראל.

אין הכרזות מרעישות

מלבד זאת, משיקה לוג'יטק השנה מעל ל-25 מוצרים חדשים בישראל, לצד העברת ההפצה לידי חברת בנדא מגנטיק, לאחר למעלה מעשרים שנה שבהן הייתה בידי חברת "מעתק".
מבחינה טכנולוגית, אין הכרזות מרעישות. ההכרזות, רובן ככולן הן שיפורים ושפצורים לקווי מוצרים קיימים, לצד מוצרים כמו תיקי ניידים ומשטחים, שם מרחיבה לוג'יטק את הנוכחות שלה. כמו כן, את קו המוצרים של מצלמות אבטחה, נאלצה היבואנית להפסיק להביא לישראל.

טכנולוגיה ואופנה

בתחום העכברים, לוג'יטק הולכים על צבעוני, וכפי שהם מכנים זאת – טכנולוגיה פוגשת אופנה. דגם העכבר לניידים M305 מגיע במגוון רחב של עיצובים ושילובי צבעים, החל משחור עם עיטורי פרחים לבנים, דרך כחול עם עיטורי מעגלים וצבעים רבים נוספים כמו ירוק, סגול ואדום.

Logitech עכברים, קרדיט: ניב ליליאן
צילום: ניב ליליאן

Logitech 570לוג'יטק אף מחזירה את כדור העקיבה לחיים – בדגם 570 שמשיב מן המתים את אמצעי העקיבה עליו חשבנו בעבר כי נפטרנו ממנו סופית.

גם במקלדות, רושמת לוג'יטק שיפורים קטנים, בעיקר בתחום הנוחות. המקלדות השנה הן בעלות פרופיל נמוך, ומראה שטוח, עם מקשים שאינם בולטים לגובה משולחן העבודה.
דגם K800 כולל תאורה אחורית למקשים, עם חיישן תאורה שמתאים את עצמת ההארה לסביבה, כדי לחסוך בחיי סוללה.

מקלדת Logitech K800


בתחום השליטה, מוסיפה לוג'יטק שני שלטים אוניברסליים חדשים לסדרת ההרמוני הידועה, 600 ו-650, ומנסה למתוח את התחום כלפי מטה, עם דגם 300 – שאמור להיות דגם עממי יותר, שפונה לקהל הרחב.

אייפון ואייפוד? מכניסים לנו כסף!

רמקולים – ניידים וגם אלחוטיים
לוג'יטק ממשיכה להפיץ את מגוון מערכות הרמקולים שלה למחשב, והשנה מצטרף לאחיו שכבר בשוק, דגם Z623, מערכת 2.1 שזכתה לתקן THX. הוא אמנם קצת עני בחיבורים, אך האזנו לו מעט במסיבת העיתונאים. מההתרשמות המוגבלת הזו, ובתור רמקול למחשב שאינו מיועד לאודיופילים הוא דווקא נשמע בעל פוטנציאל. כמובן, יהיה צורך לבחון אותו לעומק על מנת לבסס עליו דעה.

עוד בתחום השמע, לוג'יטק מציגה כמה דגמים של רמקולים ניידים ואלחוטיים, חלקם תחנות עגינה ייעודיות לאייפון ואייפוד. לוג'יטק ציינו את העובדה הדי מתבקשת כי 85% מבעלי הנגנים מבית אפל, מחברים אותם לרמקולים חיצוניים – והמוצרים שהם מציעים השנה, באים לתת לכך מענה  (וכמובן, מהווים עבורם מקור הכנסות). דגם S715, למשל, מכיל שמונה דרייברים נפרדים ופועל עד 8 שעות ללא טעינה.

רמקולים לוג'יטק Logitech


לוג'יטק מציגה השנה לשוק הישראלי גם שני דגמים של אוזניות מבטלות רעשים מסדרה H, ולגיימרים – את דגם F540, דגם אלחוטי המסוגל להתחבר לשלושה מקורות במקביל, לרבות קונסולות PS3 ו-Xbox. Logitech F540אגב, זהו המוצר הכי מעניין שהוצג שם מבין המוצרים הייעודיים לשוק הגיימינג כמו עכברים ומקלדות, שגם להם, יצאו השנה דגמים עדכניים, אך נדמה שלא מחדשים רבות.

מצלמות רשת - מצמצמים את השורות

בניגוד להיצע הרחב של הרמקולים, בתחום מצלמות הרשת לוג'יטק דווקא מצמצמת את השורות. מספר דגמי מצלמות הרשת יקטן לארבעה בלבד, כאשר המצלמות החדשות שיוצעו לצרכנים בישראל יהיו מצלמות באיכות HD, בעיצוב מעט שונה מהקיים.

ואם כבר במצלמות עסקינן, בשנה שעברה, הכריזה לוג'יטק ברעש גדול על כניסתה לתחום האבטחה הביתית עם ערכות אבטחה הכוללות מתאמי רשת על קווי חשמל ומצלמות אבטחה לפנים ולחוץ הבית. אלא שבישראל, כמו בישראל – בשל שימוש בתדרי שידור מסויימים, לא עברו המצלמות את אישור מכון התקנים ולכן הופסקה הפצתן בארץ. ישראל, אגב, היא אחת מהמדינות הבודדות בעולם המערבי שבה לא מופצים מוצרי האבטחה של החברה.

מעבר לתגובות בפורום