מחשבי ASUS חדשים ופתרונות אחסון של Qnap

גולן טופמן
25-10-2010 08:50

ויז'ואל, יבואנית מוצרי Asus ו-Qnap הציגה באירוע, פתרונות אחסון עבור המשתמש הביתי (שרת מדיה) וקולקציה של מחשבים ניידים חדשים.


הצורך למקורות איחסון גובר כיום לא רע בחברות עסקיות, אלא גם אצל המשתמש הביתי. כחלק מהצורך הגובר לאיחסון, מציגה QNAP פתרונות מהדור החדש, אשר משלבים בין כוננים קשיחים לשרתים ושירותי ענן.
באירוע שקיימה היבואנית ויז'ואל, הכריזה החברה על מכירת מוצרי NAS בעלי אפשרות קיבולת של עד שמונה כוננים קשיחים עם אפשרות שיתוף על גבי הרשת, כולל גם שיתוף המידע, למשל סטרימינג בשידור חי של מצלמות רשת, כולל שליטה על תנועת המצלמה.
עפ"י IDC Worldwide, קיים גידול של 63% לשנה בצריכת המידע הביתי.  פתרונות קונבנציונאליים בהם השתמשנו עד כה הם כוננים קשיחים וזכרונות Flash לגיבוי, אך בשלב מסויים, כמות החומרה הפיזית שאפשר לצרוך, היא מוגבלת מאוד. לשם כך נועדו שירותי ענן כמו Dropbox לדוגמא. QNAP מציגה שילוב בין השניים. מכשירי ה-NAS כוללים בתוכם כוננים קשיחים (נרכשים בנפרד) אשר תומכים גם ב-sata 3 ואותם ניתן לשתף על גבי הרשת וככונן משותף- שרת לכל דבר.

QNAP


באירוע נמסר כי מוצרי החברה יהיו מוצעים במחירים נמוכים בהרבה משרתים רגילים וגולת הכותרת היא האפשרות להקים שרת לכל דבר בבית- דבר שעד היום, לא דיברו עליו בכל רם, וזאת בגלל הוצאות שלא תאמו לצרכים ביתיים.
הרעיון הוא שברשת ביתית, כולם יוכלו להנות מאותו הכונן וללא קשר לנפח של המחשב האישי.
בנוסף, QNAP מציעה את אפליקציית QMOBILE, (אותה נסקר בהמשך) המאפשרת לצפות בכל תוכן שקיים על ה-NAS וזאת באמצעות דחיסה והמרה אונליין.
בנוגע לאפשרות של חיבור מצלמה ושיתופה ברשת- פתרון לא רע בכלל עבור עסקים קטנים, כמו חנויות, שבהם מעוניין הבעלים לעקוב אחר העבודה השוטפת. מצלמות מבוססות IP הן עסק לא זול, ופתרון שכזה יכול להוזיל עלויות.

מחשבים ניידים וגם נטבוקים של ASUS

אסוס הוצגה עם קולקציית המחשבים הניידים החדשים מתוצרתה.

לפני התייחסות לקולקציית הניידים, יש להתייחסת לקטוגריית המחשבים הנייחים אליו נכנסה ASUS בשנה האחרונה וייובאו גם לארץ בזמן הקרוב. מדובר במחשבים שולחניים, חלקם חסכוניים בגודל אשר ישווקו ע"י ויז'ואל עם 1-3 שנות אחריות מלאות עד בית הלקוח.
המחשבים מורכבים מראש וישווקו בדגמים קבועים.
מחשבים ניידים ונטבוקים:

ASUS Eee PC T101MT
 
מחשב מיני טאבלט בעל מסך מגע מפרקי של 10.1 אינץ' וברזולוצייה של  600X1024.
עלותו 2,690 ₪ והוא מציע מפרט חזק באריזה קטנה.

ASUS WWW PC T101MT



ASUS G51Jx 3D
 
מחשב שמכוון לרמות הגבוהות ביותר מבחינת מולטימדיה ומציג יכולות 3D מרשימות.  כולל מסך FULL HD ברזולוצייה של 1080*1920 וכולל גם משקפי תלת מימד. המחשב הראשון בעולם שמבוסס על חומרת Nvidia 3D VISIOn ומחירו יעמוד על 8990 ₪.

ASUS G51Jx 3D

ASUS NX90Jn  

מחשב מולטימדיה בעיצובו של דיוויד לואיס: עם שני רמקולים מבוססי טכנולוגיית הגברהICEpower  מתוצרת חברת האודיו הדנית B&O. ה-NX90 ארוז בחיפוי מתכתי מלוטש וכולל שני משטחי מגע, מסך 18.4 אינטש ברזולוציה של 1080p,  מעבד Intel Quad Core i5, זיכרון 12 ג'יגה-בייט, קישוריות USB 3.0, כונן בלו ריי אופציונלי ומשקל 4.4 ק"ג.
מחשב בעל מראה יוצא דופן, היות והחיפוי שלו גדול מצלע המקלדת, בשל הרמקולים הגדולים, מה שהופך אותו למחשב שולחני לכל דבר.

ASUS NX90Jn

ASUS U33Jc 

מחשב נייד שחיפויו עשוי במבוק בעיצוב מינימליסטי, עם Super Hybrid Engine שמאיץ את ביצועי המעבד ב-11% ואת חיי הסוללה לרמה של 10.5 שעות. 1.9 ק"ג. עלותו  5,500 שקל.

ASUS U33Jc


ASUS N73JN

מחשב מולטימדיה במחיר נמוך יחסית לקטגורייה, בעל מסך 17.3 אינץ' עם 2 רמקולים מבוססי טכנולוגיית האודיו ICEpower. עלותו 5500 ₪.

ASUS N73JN

ASUS B53
 
מחשב המיועד למגזר העסקי, מגיע עם אפשרויות למעבדי i3 ,i5 או i7. ובעלות של 3,500 ₪.

ASUS B53

מעבר לתגובות בפורום