HP מצטרפת לעולם התלת מימד בניידים

דודו מאירי
19-09-2010 23:03

חברת HP מציגה 2 מחשבים ניידים חדשים עם טכנולוגית Beats Audio של Dr. Dre וחווית תלת מימד

מחשבי ה- notebook החדשים- HP Envy Beat™ Edition כוללים מערכת שמע משולבת מסוג Beats Audio, מערכת שתוכננה על ידי האומן והמפיק ד"ר דרה (Dr. Dre) וג'ימי איובין (Iovine), נשיא Interscope Geffen A&M Records ואחד ממייסדי Beats.

מחשבי HP Envy Beats™ Edition מעוצבים במארז אלומיניום אלגנטי המשלב את הצבעים שחור ואדום המאפיינים את קו מחשבי Beats, עם תאורה אחורית אדומה למקלדת ושלושה רקעי מסך של Beats. מחשבי ה-17 אינץ מגיעים עם יכולות תלת מימד ומשקפיים ייעודיות.

HP Envy 14 Beats Edition
המחשבים מגיעים עם מעבדי Intel Core, כרטיס גרפי ATI Mobility Radeon™ HD 5650 עם זיכרון ייעודי של 1 גיגה בייט, צג HP BrightView Infinity LED  ומצלמת אינטרנט HP TrueVision HD. כל אלו מבטיחים סביבה אידיאלית ליצירה או עריכה של מוזיקה, סרטים או תמונות.

הסוללה הסטנדרטית יכולה לפעול עד 6.5 שעות. ניתן להגיע ל-13 שעות עם הסוללה האופציונאלית HP Slim Fit Extended-Life. מחשבי HP Envy14 Beats™ Edition כוללים מעבדי אינטל רבי עוצמה.

HP Envy 17 Beats Edition
המחשבים מגיעים עם מעבד 4 ליבות, כרטיס גרפי ATI Mobility Radeon™HD 5850, מסך 3D Ultra BrightView, המספק תמונת תלת-מימד עם 1,080 פיקסלים ותמיכה ב-Blu-ray, משקפי HP 3D Active Shutter Glasses אלחוטיים ומארז אלומיניום עם חריטה דקורטיבית.

מחיר ומועד הגעה לישראל טרם נקבע.

מעבר לתגובות בפורום