HOT השלימה פריסה ארצית של רשת אינטרנט UFI

dtown
01-09-2010 12:04

הוט מקדימה את לוח הזמנים ומסיימת את פריסת רשת האינטרנט המהירה UFI שיכולה להגיע לקצבים של עד 100 מגה.


חברת HOT מדווחת היום על סיום פרויקט פריסת רשת ה- UFI - Ultra Fast Internet), רשת האינטרנט המהירה בישראל במהירות של עד 100 מגה, ברחבי המדינה. בכך מקדימה חברת HOT בארבעה חודשים את לוח הזמנים.
על פי הצהרת החברה, מהיום כל מנוי HOT בכל נקודה בארץ יכול להתחבר לרשת ולגלוש במהירויות גבוהות. האצת פריסת הרשת בחודשים האחרונים הביאה לגידול בקצב המצטרפים למהירויות הגבוהות, וכיום כ- 100 אלף לקוחות גולשים במהירויות של 12 מגה עד 100 מגה.

טכנולוגיית האינטרנט בכבלים HOT - Docsis3 תופסת נתח השוק של HOT הנו 41% בתשתית האינטרנט.
עם בחירתה של חברת HOT בטכנולוגיית Docsis3, הצטרפה החברה לחברות כבלים אחרות בעולם ביניהן: UPC הולנד, COMCAST ארה"ב, TIME WARNER ארה"ב, CABLE VISION ארה"ב, VIRGIN אנגליה, J:COM ביפן ועוד חברות, הנמצאות בשלבים שונים של השקת טכנולוגיה זו.

לרגל השלמת הפריסה HOT יוצאת במבצע של 12 מגה ב- 12 ₪ למשך שלושה חודשים ראשונים בהתחייבות לשנה. לאחר מכן המחיר הנו 99 ₪ לחודש, כך שמחיר ממוצע ללקוח במבצע זה הנו 77 ₪ לחודש. זאת בנוסף למבצע טריפל מגה הכולל: טלוויזיה עם כל חבילות הערוצים, טלפון עם 1,000 דקות חינם ואינטרנט במהירות 12 מגה ב- 299 ₪ בלבד.  המבצעים זמינים ללקוחות קיימים וחדשים כאחד.

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT: "התחייבנו להציב את מדינת ישראל בסוף שנת 2010 בקידמת הטכנולוגיה בעולם עם מהירות גלישה של עד 100 מגה. אני מברך על הקדמת לוחות הזמנים, המאפשרת לנו לשדרג מדי חודש עשרות אלפי לקוחות נוספים למהירויות  12 עד 100 מגה, ולספק להם חוויית גלישה אולטרה מהירה בכל רחבי הארץ. HOT הינה החברה היחידה בישראל, המציעה את קדמת הטכנולוגיה, וכבר היום מספקת אינטרנט אולטרה מהיר לכל בית בישראל".

מעבר לתגובות בפורום