תערוכת DIGITOWN HI-END יוצאת לדרך!

dtown
27-08-2010 06:30

דיגיטאון היי-אנד: תערוכת ה- אודיו וקולנוע ביתי תערך בחודש הקרוב ותציג מערכות סטריאו ו- קולנוע ביתי מהאקזוטיות ביותר שנראו בארץ.


אנו מזמינים אתכם, לחוויה בלתי נשכחת, בפעם הראשונה בישראל תערוכת היי אנד אמיתית ללא פשרות לצד מוצרי האיכות הטובים ביותר בשוק האודיו העולמי.

תערוכת DIGITOWN 2010


תערוכת DIGITOWN השניה יוצאת לדרכה, הפעם יזכו המבקרים לעבור חווית אודיו וקולנוע ביתי - מוזיקלית בטעמים חדשים וגם נוסטלגיים בתצוגות מהממות אוזן ועין.


DIGITOWN  HI END תערוכת אודיו וקולנוע ביתיבתערוכה יוצגו המותגים הידועים והאהובים לצד אקזוטיקה דו ורב ערוצית בהצגות בכורה בישראל.

איכות של צליל
הבסיס שעומד ביסוד הקמת תערוכה זו הינו הרצון לחשוף אנשים אל הצליל האיכותי ביותר שקיים, אותו ניתן להשיג גם בבית בתקציב של החל מאלפי שקלים ספורים ועד למעלה ממיליון ש"ח... בתערוכה הזו נחשוף בפניכם את מערכות הסטריאו ומערכות קולנוע ביתי מהטובות ביותר שנראו בארץ.

כל מי שגדל עם מערכת סטריאו בבית, יזכה בתערוכה לחוות חזרה לצליל הזכור והאיכותי, אבל הפעם במכשירים וטכנולוגיות חדשות לצד ותיקות גם יחד כמו לדוגמא פטיפונים יחודיים.

שלוש קומות

התערוכה, תתקיים בתוך בנין הסמינרים – כפר המכביה, עם שלוש קומות של חדרי הדגמה, בשטחים הפתוחים שבין החדרים, יוצגו תצוגות נוספות המשלימות את חווית השמע.


התערוכה, תפרוש למבקרים את מפת מותגי האודיו המובילים שנמכרים בישראל, החל ממותגים המציעים Value For Money ועד למוצרים האקזוטיים ביותר.

בנוסף, יוצעו גם מבצעים במחירים אטרקטיביים חד פעמיים למועד התערוכה בלבד, כך שאם תכננתם לרכוש מערכת אודיו (סטריאו או קולנוע ביתי), שווה יהיה בהחלט להגיע למקום.

DIGITOWN HI END תערוכת אודיו וקולנוע ביתי

דיגיטאון 2010 - תצוגות

ב- DIGITOWN HI-END יוצגו מוצרים שטרם הוצגו בתערוכות אודיו בישראל, תהיה זו גם הופעת הראשונה של מספר יבואנים שטרם הציגו עד היום בתערוכה מקומית.


בתערוכה, תוצג מערכת קולנוע ביתי היקרה ביותר שהוצגה אי פעם בתערוכה מקומית ובישראל בכלל (בין שאר מערכות קולנוע ביתי עם מקרנים) וגם מערכות סטריאו יחודיות ואקזוטיות במיוחד שנחשפות בפעם הראשונה לקהל הרחב.

DIGITOWN HI END תערוכת אודיו וקולנוע ביתי
חברת מרידיאן, למשל, תשלח נציג מיוחד מטעמה שיגיע היישר מאנגליה בכדי לענות על שאלות המבקרים.

כמו כן, יוצגו רסיברים לקולנוע ביתי מתוצרת חברות כמו ארקאם, דנון, ימאהה, מרנץ, קיימברידג' אודיו ועוד.


טווח המחירים של התצוגות בתערוכה מתחיל ממאות או אלפי שקלים בודדים ועד למספרים שמשתמש ממוצע יכול רק לחלום עליהם והפעם יזכה להתרשם מהם בתערוכה בפעם הראשונה.

מתי זה קורה?

תערוכת DIGITOWN HI END, היוקרתית ביותר שנראתה בישראל תתקיים בחול המועד סוכות, בתאריכים 27/09/10 – 28/09/10, ימים שני ושלישי בשבוע.


בשני ימי התערוכה, שעות הפעילות הינן החל מהשעה 11:00 בבוקר ועד לשעה 22:00 בלילה.

מחיר כרטיס הכניסה הינו 35 ש"ח, לחברי קהילות אתר DTOWN תנתן הטבה מיוחדת בדמות קופון הנחה.

קישור: רשימת מציגים בתערוכת DIGITOWN 2010

DIGITOWN HI END


מעבר לתגובות בפורום