חנויות
פיוז ארמה אודיו אודיו אקסטרים Sonic Bliss אמנון סאונד סטריאו פרו Soundquest קודו אודיו Stereoscope סטריאוסקופ למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

רמקול פולק אודיו RTI-10 | רמקולים & אודיו | ביקורות | ראשי

רמקול פולק אודיו RTI-10

גודל אות: Decrease font Enlarge font
פולק אודיו RTI-10 פולק אודיו RTI-10

הוא גדול למראה ועוצמתי למשמע, אבל בפרטים האחרים מתגלה כפחות מרשים. זהו ה- Polk Audio RTI-10.

הרמקול הבא אותו אבחן הוא ה- POLK AUDIO RTI 10

מי אנחנו?

Polk AudioPolk Audio rti-10 הינה יצרנית רמקולים אמריקאית, בעבר נחשבו מוצריה לנחשקים מאוד בקרב האודיופילים אך בהווה היא ירדה קצת בתודעה בתחום זה.
האם זאת תוצאה של שיווק מכוון או שאכן מחלקת התכנון בחברה עברה לכיוון הקולנוע הביתי.


איכות גימור

ה- RTI 10 הוא רמקול ריצפתי ענק ומסיבי, בתחתית הרמקול 4 רגליים בולטות מחוברות לספייקים.
הסרת הגריל העדין והשברירי למדי חושפת פורט גדול בחלקו התחתון של הרמקול ומעליו שתי יחידות חלקות (ללא כיפה במרכז) בקוטר 7 אינטש.

מעל שתי היחידות נמצא פורט קטנטן נוסף ומתחתיו מתנוסס לוגו החברה.


בחלק העליון של הרמקול נמצאת יחידת המיד-בס בקוטר 6.5 אינטש, מעליה טוויטר משי אפור ורך למגע.


באחורי הרמקול נמצאים 4 טרמינלים מפלסטיק (שנראה זול למדי) עם אפשרות ל- BIWIRE, מתחתיהם קיים עוד פורט גדול מחופה ביחידת פלסטיק מרוחקת ממנו שמסיטה את האוויר היוצא לצדדים ולמטה (אמור למתן את בעיית הקירוב לקיר אחורי).



נתונים טכנים
מחברים Polk Audio rti-10
Woofer 2 - 7" Diameter (17.78cm)
Polymer Composite Cones with Rubber Surrounds
Mid/Woofer 1 - 6-1/2" Diameter (16.51cm)
Polymer Composite Dynamic Balance Cones with Rubber Surrounds
Tweeter 1 - 1" Diameter (2.54cm)
Silk/Polymer composite dome

Overall Frequency Response 20Hz-27kHz
Lower -3dB Limit 35Hz
Upper -3dB Limit 26kHz
Nominal Impedance 8 ohms
Recommended Amplifier Power 20-300 w/channel
Efficiency 89 dB
Inputs Dual (bi-amp) gold plated 5-way binding posts

Cabinet Size
(110.81cm H x 19.68cm W x 44.45cm D)
Enclosure Type Vented via Power Port Plus

Total Shipping Weight 66.00 lbs. (29.94kgs)

טוויטר Polk Audio rti-10

האזנה


קטע ראשון קלאסי כמו תמיד: ROSSINI על הבמה ביצירה היפה SEMIRAMIDE. תופי המלחמה נשמעים מעט עמומים, כלי הקשת וכלי הנשיפה אינם מפורטים כל כך ובכלל, הבס עמום למדי.

כאשר מגיעים לקטעי כח מתפרץ הרמקול מרגיש דינמי למדי אך עדיין לא מרשים: הטוויטר לא דומיננטי מספיק, מורגש גם כי תיבת הרמקול "מנגנת" ואינה מוצקה/שקטה מספיק.
הבמה אינה עמוקה ומיקוד סנטר אני ממש לא מקבל למרות נסיונות המיקום.
הרמקול אינו מאוזן ותדרי יחידות הבס נמצאים הרבה מתחת ליחידת המיד שמנגנת מעט גבוה לדעתי.

מה שמפתיע אותי זו דווקא הרכות של הרמקול בליווי האווירה שהוא משרה, הוא אינו מדהים בקלאסי אך גם לא מציק באוזן.

קטע שני

MAXWELL ניכנס לנגן בקטע מדהים שניקרא WELCOME. הגיטרה מתנגנת מיחידת המיד ונשמעתרזה למדי. קולו של הסולן נישמע "ציפ-ציפ" והטוויטר חותך את האוזן.
הרמקול ממש לא מאוזן וצלילו אינו בשרני למרות גודלו הפיזי.
הבס מתחיל לנגן נמפורט אחוריוך מידי ולא מתמזג עם יחידת המיד וכך גם הטוויטר, רמת הפרטים בגבוהים טובה מאוד, אך אין במה תלת מימדית והרמקול לא נעלם בחדר אלא נשמע בדיוק מהיכן שהוא יושב.

בתחום ה-Mid-High הרמקול מפורט ומהיר אך Mid-Low כמעט ולא קיים.
הייתי מוכרח לבחון משהו: סתמתי את פורטי הבס בספוגים, מה שגרם לרמקול להשמע הרבה יותר טוב.
כנראה שכמות הפורטים הגדולה ממש לא מטיבה עימו.
בנוסף, אופי הרמקול נישמע בהיר מאוד.

קטע שלישי

ג'אז שאהוב עלי של והוא if I should lose you של Robin/Rainger, קטע ג'אז הכולל תופים, פסנתר, קונטרבס וסקסופון.
כאן הפסנתר נשמע לא טיבעי אלא דומה לסינטיסייזר, שומעים את הסקסופון יוצא רק מהטוויטר ומה- Mid-High, אין בשרניות בחלק הנמוך של המיד.

עיצוב מרובעלעומת זאת, הטוויטר נשמע מהיר אך נוטה לבהירות, הרמקול שוב מרגיש כלל לא מאוזן, הבס לא הדוק ונמרח בחדר.

מקל השערות על תוף הסנר נשמע ברור ומהיר אך הוא יוצא רק מהטוויטר.
בסולו הקונטרבס, מגלה יחידת הבס חיסרון מובהק במאקרו דינמיקה, היא לא מהירה מספיק על מנת לנגן את הסולו בבירור.







קטע רביעי ואחרון

להיט המועדונים המצויין של offer nissim + maya שעונה לשם for your love.
התחלתי בהרגשה שחסרונות הרמקול ששמעתי עד עתה יהפכו כאן ליתרונות.
התוצאה היתה קצת מוזרה: המון בס נמוך, גבוהים בולטים, Mid-High מלא, אבל חסר לי האמצע (ה-Mid), ממש לא קיים.
האווירה עדיין מלאת כח ואנרגיה אך הצליל לא מאוזן בעליל וחותך אוזניים.
גם כאן סגירת הפורטים עידנה את התוצאה אבל עדיין זה לא זה.

סיכום

Polk Audio rti-10יתרונות

מראה, עוצמה וכח.

חסרונות

איזון, פרטים, טוויטר, מיד, בס, טונליות, מקרו ומיקרו דינמיקה, עמום.

הרמקול התגלה כאחד המאכזבים בסדרה: הוא נראה מליון דולר, מתוצרת חברה בעלת שם טוב אבל התוצאה נשמעת קופסתית ולא מאוזנת.
כל כך חבל לי מפני שרציתי שהוא יצליח כאן. הבעיה העיקרית שלי עם הרמקול הזה טמונה בעובדה שהוא יכול היה להיות מצויין.
היחידות הללו טומנות פוטנציאל טוב, מדוע הקרוס-אובר לא מיצה אותו?
אוכל לומר שבמוסיקת ג'אז, התוצאה נשמעה טוב באופן יחסי לסגנונות האחרים.
כנראה שהסינרגיה בין הפולק לבין האלקטרוניקה שלי הייתה מכשול עבורו.

התוצאה עם אחיו הקטן יותר (דגם RTI-8) היתה מוצלחת בהרבה, על כך ארחיב בכתבה אחרת.ׂ

ציונים
(סולם 1-5)

בס - 3 (עמוק וכוחני אך לא הדוק ומדוייק)
מיד - 2.7 (זה כמעט 3 אבל לא 3, תחום ה- Mid-Low אינו בולט מספיק)
גבוהים - 3.5 (מהירים ומפורטים יחסית, אך מספקים תחושה לא מספיק טיבעית).
איזון - 2 (הרמקול אינו מאוזן כלל, כל יחידה עצמאית לחלוטין)
פירוט - 3 (עובר אבל לא מספק)
דינמיקה - 3 (לא דינמי במיוחד אבל לא עייף מידי)
איכות בניה - 5 (גימור מצויין, נראה טוב, חומרים איכותיים)

מחיר: 10,200 ₪

אחריות: סיריוס אלקטרוניקה


תמונות: ליאור קורן

מידע על תנאי הבדיקה
  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (26 תגובות פורסמו):

avatar
tzachi 1970-01-01 02:00:00
נמר אל תהיה חלבי כשאני שמעתי את הרמקול הזה הוא נשמע לי פשוט כמו רמקול מדבקה זול. פולק פנו פה לאלמנט הנמוך ביותר למשיחת לקוחות מראה עניים חוץ מזה (וזה לא משנה מה הסיבה ) אן ברמקול הזה כלום !!!!! ועוד 10500 שח נפלו על הראש.
avatar
dupo 1970-01-01 02:00:00
בוא לא נשכח שעל סט-אפ אחר העניין יכול להניב פירות ותובנות אחרות אני לא מאמין שישתפרפלאות אך סינרגיה אחרת כן יכולה לשנות לו כיוון ,לדעתי הוא נראה זוועה.
avatar
gtr 1970-01-01 02:00:00
ואני עוד זוכר למתיו פולק-סדרות אגדיות כמו ה SRA,רמקולים מדהימים-באמת הי-אנד. שנאמר:"זיקנתו מבישת את בכרותו" (N)
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
בהחלט יכול להיות שלא הייתה סינרגיה עם האלקטרוניקה שלי וכך גם כתבתי, יכול להיות שעם אלקטרוניקה אחרת ישמע טוב יותר, לכן כאשר מישהו ירכוש פולק אודיו RTI10 אני לא ממליץ על האלקטרוניקה שלי. העיניין השני הוא שאני מכיר את האלקטרוניקה שלי ויכול בהחלט גם להיות שהרמקול הספציפי הזה פשוט פחות מוצלח. מה שכן רצוי לבחון אותו לפני רכישה על מספר הגברות על מנת שיגיע לתוצאה המיוחלת. אגב - רמקול כזה יכול בהחלט להרשים בקולנוע ביתי.
avatar
zs 1970-01-01 02:00:00
אני זוכר את אמנון סאונד "בצעירותו"שהיה מוכר פולק אודיו ואותי כנער מיתלהב שמשאת נפשו היו הרמקולים של פולק. "איך נפלו גיבורים אהה סליחה רמקולים..." (ורד נבול) z.s
avatar
רדנקו 1970-01-01 02:00:00
ואני זוכר איך בצעירותי שמעתי רמקולים של החברה אצל אמנון סאונד ולא הבנתי למה מוכרים אותם. פשוט צליל של טרנזיסטור.
avatar
il1 1970-01-01 02:00:00
יצא לי אי שם בסוף שנות השמונים להתארח במעבדת ההדגמה של פולק אדיו- בבולטימור, להשמעה / להדגמה את 3 הרמקולים הענקיים והיקרים שהיו לחברה. (וכמו כולנו בארץ הקודש, אז הם נראו לי פסגת האדיופיליה). אחרי כ 4 שעות- יצאתי משם מאוכזב טוטלית, ועם 'הארה' להפסיק להתרשם ממגזינים. רמקולים עם צליל מתחת לבינוני, שהבעלים השכיל ליצור יחסי סימביוזה עם העיתונות הכתובה. במשך השנים השתנו מטרות החברה ויעדיה- אבל נשאר שם מותגי מוכר ומושרש שניתן לנצלו עד היום.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
אילן אתה צודק בהחלט, למגזינים מסויימים ישנו "דיל" מול היצרן ולכן הם נימנעים מביקורת רעה ואפילו לא מעט פעמים אני קורא ביקורות שנוגדות את שלי , במבחן המדפיים שלי סקרתי רמקול אחד מפורסם ובעל שם טוב שקיבל ציונים מדהימים במגזינים נחשבים, ואף ניבחר לרמקול השנה בטווח מחירו. כאשר בחנתי בזמנו את המתחרים שלו ראש בראש באותו טווח מחירים הגעתי למסקנה ברורה. משהו לא כשר אי שם בכמה מגזינים מסויימים, משום מה הם פוחדים להגיד את האמת על מוצרים לא מוצלחים. אני אישית עקרוני בכתבות שלי ולא יהיה מצב בו לא אכתוב את מה שאני חושב, זו האמינות שלי מול הקורא ומול הצרכן. מה שכן ב-6MOON אני מוצא לא מעט ביקורות שליליות ואני מכתיר אותו {מבחינתי} כמגזין אינטרנטי הכי אוביאקטיבי שיצא לי להכיר {חוץ מהאתר הזה כמובן}. כיום הייתי רוצה לבחון מוצרים יקרים יותר ו"מעניינים" יותר אך אני "מוגבל אלקטרונית" כרגע ואוטוטו יגיע השידרוג באלקטרוניקה ואז אבחן סדרות גבוהות משמעותית של יצרנית זו.
avatar
il1 1970-01-01 02:00:00
חבל לך על הזמן- חברה מתחתית איכות הצליל ביחס לחברות אחרות, באותם המחירים. לדעתי- כמובן.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
תודה אילן, אני מאוד מחשיב את דעתך אך המטרה שלי היא אחת בלבד - לשמוע ולכתוב על כל המוצרים שאצליח לשים ידי עליהם, זהו רפרנס טוב בשבילי באופן אישי ואף יעזור ויכוון את הצרכן שעדיין לא מכיר את המוצרים. אחרי הכל זו השאיפה שלנו כאתר, לתת את כל המידע שאפשר לתת וכמובן להעביר אותו באופן אוביאקטיבי ונטול אינטרס.
avatar
exupgh12 1970-01-01 02:00:00
הרמקולים של פולק כבר זמן רב לא מה שהיו לפני כעשרים שנה +, החברה נשענת על תדמית העבר ויחסי ציבור בהווה.
avatar
zs 1970-01-01 02:00:00
רדנקו כתב-"ואני זוכר איך בצעירותי שמעתי רמקולים של החברה אצל אמנון סאונד ולא הבנתי למה מוכרים אותם. פשוט צליל של טרנזיסטור." מה אני אומר לך,בשנות השמונים בארצנו הקטנה לא היו מי יודע מה חברות ונציגויות של ציוד אודיו כמו שיש היום.רמקולים היו KEF,JBL שנחשבו כמעט לפיסגה ועוד חברות שאפשר לספור על כף יד אחת.והרמקולים האלה http://www.polkaudio.com/homeaudio/specs/monitor10/ של פולק אודיו היו רמקולים טובים ואני מבטיח לך שהם לא נישמעים כמו טרנזיסטור. ישנם היום הרבה רמקולים של חברות מיובאות לארץ שלא מדגדגות את הרמקול הזה. ואם אתה רוצה השמעה של הרמקול הזה, אני מוכן לסדר לך .
avatar
zs 1970-01-01 02:00:00
גם לנמר אני מוכן לסדר השמעה של הרמקול (שלמעלה) זה יכל להיות רעיון בסיגנון "אז והיום"ושיביע את דעתו כחובב וכתב אודיו , על רמקול שליפני 20 שנים ויותר. z.s
avatar
gtr 1970-01-01 02:00:00
z.s מסכים איתך. היו להם סדרות מצוינות פעם. כולל הדגם שאותו צינת. לי היה את ה+crs של פולק-הדגם הקטן ביותר של סידרת ה sra שלהם,הוא נשמע מצוין - אני ממש זוכר. הוא התאפיין בבס רך ונעים,וכך לגבי כל היתר. פשוט החברה שינתה אסטרטגיה-בתחום העליון-והיא מכוונת ליצור המוני.
avatar
רדנקו 1970-01-01 02:00:00
רדנקו כתב-"ואני זוכר איך בצעירותי שמעתי רמקולים של החברה אצל אמנון סאונד ולא הבנתי למה מוכרים אותם. פשוט צליל של טרנזיסטור." מה אני אומר לך,בשנות השמונים בארצנו הקטנה לא היו מי יודע מה חברות ונציגויות של ציוד אודיו כמו שיש היום.רמקולים היו KEF,JBL שנחשבו כמעט לפיסגה ועוד חברות שאפשר לספור על כף יד אחת.והרמקולים האלה http://www.polkaudio.com/homeaudio/specs/monitor10/ של פולק אודיו היו רמקולים טובים ואני מבטיח לך שהם לא נישמעים כמו טרנזיסטור. ישנם היום הרבה רמקולים של חברות מיובאות לארץ שלא מדגדגות את הרמקול הזה. ואם אתה רוצה השמעה של הרמקול הזה, אני מוכן לסדר לך . אני מדבר על סוף שנות השמונים. היו בארץ מישן שנשמעו פי עשר ועוד כמה חברות רמקולים. לא כל כך נורא. פולק היו לטעמי גם אז מחרידים יחסית לחברות האחרות.
avatar
zs 1970-01-01 02:00:00
הרמקול הנ"ל עלה כ-370$ סה"כ, שום רמקול היום בארץ עד 1000$ , לא נותן את מה שהוא מוציא. מפה אתה יכל לעשות איזה חשבון שאתה רוצה.
avatar
אורי_ו 1970-01-01 02:00:00
לא מפתיע.
avatar
aviv 1970-01-01 02:00:00
polkaudio rti 10 רשמים אישיים ראשית כל הכבוד על הסקר. טוב שיש אתר שהחל לסקר באפן מקצועי את נושא הסאונד. ישר כח! יש לי את הרמקול הזה מעל לשנה. הוא מחובר אצלי להרמן קרדון 635, די וי די של הרמן קרדון, חיבורי אודיוקווסט לרמקולים וחיבור מונסטר בין היחידות. אלקטרוניקה הרבה יותר פשוטה מבמבחן אולם אני מניח כי ממצה חלק ניכר מהיכולת של הרמקולים האלו. אפתח ואומר שאני מסכים עם תוצאות המבחן כי אחד החסרונות של הרמקולים האלו הינו תחום המיד בס. יש חור מסוים בין המיד היי לבין התדרים הנמוכים ברמקולים האלו. ניסיתי את אשר בוצע במבחן, הווה אומר, סתמתי את הפורט הקדמי של הרמקול (מזל שיש לי תינוקת וחיתולים...) והרמקול אכן נשמע יותר מאוזן. כמו כן אני מסכים כי הסאונד של הרמקול הוא באפיו בהיר. כשהתחלתי להשתמש בו התאכזבתי מעט. היה נשמע שלרמקול הזה יש הדגשה מוגזמת בבס ובצלילים הגבוהים. אפילו שדרני רדיו גבריים עם טון דיבור נמוך נשמעו חזק דרך הטוויטרים. מה שעשיתי הוא שעברתי לחבר את הרמקולים ב-BI WIRE, אני מודע לכך שיעילות סוג החיבור הזה מוטלת בספק אל מול החיבור הרגיל אולם במקרה הזה זה עבד. ככל הנראה הג'מפרים של הרמקולים האלה הם מאיכות נמוכה. התוצאה היתה שהצליל "התיישב" יותר על המיד ופחות על הטוויטרים. זה עזר לאיזון של הצליל וגם תרם רבות לבמה שהרמקולים נותנים. בתחום הווקלי הרמקולים מספקים צליל מעט רזה, תוצאה של הבהירות שלהן ושל חוסר מסוים במיד בס, אבל מדויק ואמיתי והבמה המתקבלת כשמשמיעים אותם מצוינת. כבר כמה פעמים בדקתי שהסנטר לא עובד על מנת לוודא שלא יוצא משם צליל. סך הכל כיף להקשיב להם. לעניין מוסיקה קלאסית, הרמקול הזה לא מצטיין בה, אולי בגלל הבהירות שלו, הוא לא מספק את החום הדרוש, (אם כי שכן שלי שהוא נגן בתזמורת אהב אותם בקלאסי). שמעתי אותם מנגנים את הסימפונית של לונדון שמבצעת שירים של סטינג והתוצאה לא רעה בכלל וגם הבמה לא רעה. כלי הנשיפה בהחלט עוברים למרכז וקדימה.הפירוט שמתקבל הוא טוב אם כי ליחידות הבס קצת קשה יותר להיות מפורטות (הן מנגנות נהדר תופים גיטרות בס ופסנתר אבל משום יותר קשה להן עם כלי קשת בתדרים הנמוכים). בכל מה שקשור במוזיקה קלה הרמקולים האלו עושים עבודה מצוינת. דבר נוסף שאני אוהב בו זה שהוא נשמע "גדול" כלומר, לצלילים שלו יש נוכחות והרבה, זה לא סאונד קופסתי, והוא פתוח למעלה ולמטה וגם בפרטים ביחס לרמקולים אחרים שהאזנתי להם. בסרטים (יס ודי וי די) הם עובדים אצלי יחד עם הסנטר של פולקאודיו CSI3, והתוצאה נהדרת, פשוט תענוג. לסיום אומר כי לפני שקניתי אותם הסתובבתי הרבה ושמעתי לא מעט דגמים ולא מעט חברות. מנסיוני, לפחות בטווח המחירים הזה (הם עולים הרבה פחות מהמחיר שציינתם) אין רמקול מושלם. לכל אחד ישנו חסרון/חסרונות. אני מפיק מהם הנאה צרופה וממליץ.
avatar
TakeOne 1970-01-01 02:00:00
אף פעם לא יצא לי לשמוע POLK טובים.... התוודעתי לחברה הזו במיוחד בין השנים 91-93 כשהתגוררתי בארה"ב, בבלטימור, בה המפעל מייצר. טרחתי והלכתי לשמוע. אחר כך האזנתי כמה פעמים לדגמים שונים נוספים של החברה, בתהליך בחירת המערכת דאז. מצטער, כולם היו בלתי ראויים להאזנה. אם יש משהו שאני זוכר ברור זה "עמימות". הרמקולים הכי עמומים שיצא לי לשמוע.......אלה רמקולים שגם בארה"ב מתומחרים נמוך ונמכרים גם ברשתות החשמל, לצד מכונות כביסה ומקררים. לא מכיר את הדגמים "המיתולוגים" של החברה, אז קשה לי לתת לה קרדיט כלשהו.
avatar
diz1 1970-01-01 02:00:00
ובהמבורג ראיתי מערכות של MBL ובורמסטר שנמכרות בחנות כולבו.
avatar
HARMAN 1970-01-01 02:00:00
LSI שלום נמר מתי תבצע מבחן לסידרה הגבהה יותר LSI לפי דעתי בכמה רמות מעל ההסידרה של ה RTI:O
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
יש עוד כמה סדרות לפני רמקולים ואחר כך יהיה מבחן מיוחד מאוד לרמקולים.
avatar
TakeOne 1970-01-01 02:00:00
הכל יחסי ובהמבורג ראיתי מערכות של MBL ובורמסטר שנמכרות בחנות כולבו. החוויה האחרונה שלי עם MBL הייתה אצל סבו, בחיבור של זוג מפלצות מונו עתירות זהב + קדם-מגבר בגודל משאית סמיטריילר, שחוברו לזוג מונטנות גדולות. הסאנוד היה סתמי. מאוד מאכזב. אין לי מילים אחרות. מנגד, שמענו שם גם את הבטהובן של ויאנה-אקוסטיק, יחד עם הגברת אינטגרייד של פרמייר (למיטב זכרוני) וזה נשמע פי כמה יותר טוב ויותר נכון: במה, פירוט, מוזיקליות, דינמיות..... אז כנראה שגם כשמדובר ב MBL חשוב מאוד ליצור סט-אפ נכון ולהתאים אותו לחלל ההאזנה. אולי במרכולים של המבורג זה נשמע יותר טוב :)
avatar
ofir-harlev 1970-01-01 02:00:00
וואלה יצא לי לשמוע רק סאבים של פולק.....לפחות הסאבים שלהם טובים:rolleyes:
avatar
diz1 1970-01-01 02:00:00
החוויה האחרונה שלי עם MBL הייתה אצל סבו, בחיבור של זוג מפלצות מונו עתירות זהב + קדם-מגבר בגודל משאית סמיטריילר, שחוברו לזוג מונטנות גדולות. הסאנוד היה סתמי. מאוד מאכזב. אין לי מילים אחרות. מנגד, שמענו שם גם את הבטהובן של ויאנה-אקוסטיק, יחד עם הגברת אינטגרייד של פרמייר (למיטב זכרוני) וזה נשמע פי כמה יותר טוב ויותר נכון: במה, פירוט, מוזיקליות, דינמיות..... אז כנראה שגם כשמדובר ב MBL חשוב מאוד ליצור סט-אפ נכון ולהתאים אותו לחלל ההאזנה. אולי במרכולים של המבורג זה נשמע יותר טוב :) מה זה משנה בשביל זה MBL זה גם עיצוב(עבור כאילו שאוהבים גורמטים) וגם שם - אז זה מספיק כדי למכור. אמרת ליבואן שהסט אפ לא משהו או התביישת? לגבי המערכת MBL שראיתי בחנות כולבו בהמבורג , על יד מכונות כביסה ודומיהם-היה שם הרבה מגברים ואת הרמקולים שלהם וכל הסיפור היה בהנחה מ 76,000 יורו ל 35,000 ועוד כמה יורו.
avatar
TakeOne 1970-01-01 02:00:00
נו, ובמחיר כזה לא חטפת שניים? האירוע אצל סבו היה לפני די הרבה זמן. באתי בכלל לשמוע את הויאנה. המאהלר לא היו בתצוגה, אז הוא חיבר את הבטהובנים. אבל תוך כדי שיחה ונכונות שלי למתוח את התקציב הבחור המליץ לי לשמוע את המונטנות, שמנהל אחד הפורומים (שביל הקליפות) עשה להם הרבה באז באותם ימים. הוא חיבר אותם להגברה הכי יקרה שלו שם, והתוצאה כאמור הייתה מאוד מאכזבת. דווקא ציינתי שזה לא לטעמי ואמרתי מפורשות שהסט אפ השני, שעלה אולי רבע מהגורמטים, נשמע יותר טוב. אבל הוא לא השתכנע.....:)
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


תגיות
הרשם לעדכוני האתר
Email: