סמסונג תשווק טלוויזיות תלת-מימד בטכנולוגיות LED, LCD ופלזמה

dtown
25-05-2010 18:34

סמסונג מכריזה על קו הטלויזיות החדש בישראל שיכלול מסכי LCD / LED וגם פלזמה בדגמים תומכי תלת מימד, דקים ומקושרים לאינטרנט.


מסכי הטלוויזיה החדשים של סמסונג (דגמי תלת מימד) מאפשרים, בנוסף לשידור 3D רגיל גם  המרה (Conversion) של כל שידור רגיל לתלת מימד בזמן אמת, כך שלדוגמה, גם בחודש ה-מונדיאל הקרוב ניתן יהיה להנות מאפקט תלת-מימד.

סדרות מסכי ה-LED LCD

מסכי ה- LED החדשים של סמסונג מגיעים עם מעבד תמונה המכונה Hyper Real (ולנסיה). הטלוויזיות החדשות מגיעות עם מנגנון החלקה מסוג 100Hz, 200Hz ואף 400Hz בדגמים הבכירים.

מסכי ה-LED החדשים של סמסונג דקים יותר מבעבר, כולם מתבססים השנה על תאורת White LED אחורית מסוג EDGE LED. כך מגיע עומק המסך לפחות מ-3 ס"מ - Ultra Slim Design, כולל טיונר ושנאי מובנה במסך.
סמסונג מצהירה על אורך חיים של 100,000 שעות פעילות לתאורת המסך.

הטלוויזיות כוללות את internet@tv  המאפשר חיבור לאינטרנט וקבלת עשרות אפליקציות דרך מנוע סמסונג  בנושאים: חדשות, מזג אויר ופיננסים,משחקים , Youtube ועוד.

חיבור USB מאפשר לנגן סרטים באופן קל ונוח כולל כתוביות בעברית ובעשרות פורמטים כולל: DivX + MKV FULL HD . בנוסף, טלוויזיות ה- LED החדשות של סמסונג כוללות תמיכה ברשת אלחוטית להעברת סרטים תמונות ומוסיקה, ופונקציתAll share  המאפשרת חיבור אלחוטי של רשת מולטימדיה DLNA  ביתית מלאה.

מסכי ה- LEDהחדשים של סמסונג משווקים ב-6 סדרות: 4000 , 5000, 6000, 7000, 8000,  9000 (סדרת הפאר בעובי 7.9 מילימטר שתשווק לקראת סוף השנה), בגדלים מגוונים החל מ-32 אינטש ועד ל-65 אינטש ובעיצוב טיטניום מוברש וקריסטלי.

סדרות מסכי ה-LCD

מסכי ה- LCD החדשים יגיעו גם הם עם מנגנוני החלקת תנועה 100Hz, 200Hz ו- 400Hz בדגמים הבכירים, זאת בנוסף על דגמי הכניסה שמגיעים עם  50Hz בלבד.

דגמי LCD רבים יגיעו עם internet@tv המאפשר חיבור לאינטרנט וקבלת עשרות אפליקציות של סמסונג.
כמו כן ניתן דרך חיבור USB לנגן סרטים באופן קל ונוח כולל כתוביות בעברית ובעשרות פורמטים כולל divx+mkv FULL HD . בנוסף, טלוויזיות ה- LCD החדשות של סמסונג כוללות תמיכה ברשת אלחוטית להעברת סרטים תמונות ומוסיקה. ופונקצית All share  המאפשרת חיבור אלחוטי של רשת מולטימדיה DLNA  ביתית מלאה.

שיחות וידאו עם Skype
בסדרות 7 ו- 8 ניתן לחבר מצלמת  Skype ולבצע שיחות וידאו און ליין מלאות.
 
מסכי ה- LCD החדשים של סמסונג משווקים ב-5 סדרות: 3, 4, 5, 6, 7, בגדלים מגוונים החל מ-22 אינטש ועד ל-55 אינטש ובעיצוב קריסטלי ושחור מבריק.

Samsung c8000
סמסונג LED C8000


סדרות מסכי הפלזמה (PDP)

מסכי פלזמה החדשים של סמסונג עם פנל  Clear Image של סמסונג אשר להצהרת החברה מבטל לחלוטין תמונות כפולות בצפיה מהצד.

השנה תציג סמסונג מסכים עם פרופיל דק במיוחד, פלזמות אלו יציגו גם חיסכון של עד 43% פחות צריכת חשמל מהנדרש בתקן EnergyStar.

גם הפלזמות יגיעו עם חיבור אינטרנט (בחלק מהדגמים), תמיכה באפליקציות וניגון קבצי מדיה בפורמטים מגוונים.
 
מסכי הפלזמה החדשים של סמסונג משווקים ב-4 סדרות: 4, 5, 6, 7, בגדלים מגוונים החל מ-42 אינטש ועד ל-63 אינטש ובעיצוב טיטניום מוברש, קריסטל ושחור מבריק.

אפליקציות וקישוריות אינטרנט

כל המסכים (פלזמה, LCD / LED) ביבוא של היבואנית הרשמית סמליין (מיניליין) מגיעים עם תפריטים בשפות עברית, אנגלית וגם רוסית.

בדגמים חדשים רבים, ניתן לחבר את הטלוויזיה לאינטרנט (דרך ראוטר) ולקבל גישה לגלישה באתרים או אפליקציות נוספות און ליין.
אלו הן חלק מהאפליקציות אשר פעילות כבר מהיום בישראל בטלוויזיות סמסונג התומכות internet@tv:

אפליקציות ואתרים:
Texasholdthem
YouTube
Sudoku
Picasa
QuizzMaster
Twitter
Draclua's Coffin
Facebook
Mahjong
Skype
Memorygame
Accuweather
Rockswap
Google Map
Kurakku
Getty Images
USA Today
This Day in History

ועוד אפליקציות און ליין.

לקריאה נוספת: הצצה ראשונה על סמסונג LCD C7000 - מסך LED תלת מימד


מעבר לתגובות בפורום