DTOWN מכריז על תערוכת אודיו וקולנוע ביתי יוקרתית – DIGITOWN Hi-End

dtown
22-05-2010 20:00

אתר DTOWN מכריז על התערוכה השנתית לאודיו וקולנוע ביתי, השנה תהיה זו תערוכה בסימן Hi-End – מערכות קצה עליון ומוצגים יחודיים בתחום האודיו – דו ערוצי ורב ערוצי (קולנוע ביתי).


בהמשך למסורת שהחלה עם תערוכת DIGITOWN הראשונה, תתקיים השנה תערוכת אודיו וקולנוע ביתי, תהיה זו תערוכה שתציג את מערכות הקצה בתחומי האודיו (דו ערוצי ורב ערוצי).
DIGITOWN Hi-End תשקף את השינויים שעבר התחום בשנים האחרונות, החל מסדרות מוצרים חדשות ומשופרות ועד לטכנולוגיות מתקדמות כגון העברת אודיו דרך האויר, מקורות דיגיטליים, התממשקות לאינטרנט ועוד.

היות ותערוכה זו מתרכזת בעיקר בתצוגות אקטיביות, קרי בכל חדר תודגם לפחות מערכת אודיו / וידאו אחת, נבחר לצורך כך בנין הסמינרים המחודש בכפר המכביה שמציע חדרים נפרדים, שטיחים מקיר לקיר, וילונות ועוד.

תערוכת אודיו וקולנוע ביתי - DIGITOWN Hi-End

תצוגות יחודיות
אירוע זה שיתפרש על גבי יומיים מלאים, יביא את תחום האודיו והקולנוע הביתי לרפרנס חדש, מבחינת טיב ומחיר המערכות שיוצגו במקום.


בין המוצגים, תהיה זה הופעת בכורה ראשונה לרבים מהם שטרם הוצגו בתערוכות בישראל: אתר DTOWN מזוהה מאוד עם תחום ה- אודיו וקולנוע ביתי ומן הראוי הוא שתערוכה שמופקת על ידו תהיה ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בתחום.


תערוכת דיגיטאון היי אנד 2010 תתקיים בחול המועד סוכות – חודש ספטמבר, בתאריכים 27/09/10 – 28/09/10.

מיקום: כפר המכביה, בנין הסמינרים.
שעות פעילות: 11:00-22:00

זוהי הודעה ראשונה על התערוכה, כל הפרטים ימסרו בהמשך, בהתאם לתוכנית.

חובבים יקרים, הכינו את הלב, זה הולך להיות חזק...

קישור: רשימת מציגים - תערוכת אודיו וקולנוע ביתי דיגיטאון 2010

למי שמעוניין להזכר: תערוכת DIGITOWN הקודמת

מעבר לתגובות בפורום