Nav N Go משיקה: iGO Primo

אביחי אפוטה
10-05-2010 12:46

תוכנת ניווט משופרת עם דגש על ממשק ידידותי וחכם יותר למשתמש. יגיע גם ל- IPhone OS ולאנדרואיד.

באירוע שהתקיים הבוקר (ב') בתל אביב, השיקה באופן רשמי חברת Nav N Go תוכנת ניווט חדשה לסדרת ה- IGO המפורסמת. התוכנה החדשה, שתקרא Primo, לא אמורה להחליף את ה- IGO 8 או את ה- Amigo, אלא לשלב בין יתרונות התוכנות הקיימות.

לדברי נשיא החברה, דודי וירניק, ה- Primo היא התוכנה האופטימאלית כאשר היא משלבת בתוכה את היכולות והטכנולוגיה של ה- IGO 8 עם ממשק המשתמש הפשוט של ה- Amigo. יחד עם זאת, נוספו לתוכנה החדשה לא מעט שיפורים וחידושים שטרם נראו בתוכנות הוותיקות.

החידושים הבולטים ב- Primo פונים בין היתר לחברות בעלות ציי רכב. התוכנה החדשה יכולה להתממשק למכשירים נוספים וליצור קבוצות של רכבים שנמצאים ביחד בשטח. יחד עם זאת, ניתן גם ליצור ניהול ומעקב אחרי הרכבים בקבוצה. גם לציי משאיות יש מה לחפש עם התוכנה החדשה, שתאפשר הזנת נתונים פיזיים של מידות המשאית לדוגמא, והתוכנה אוטומטית תחשב מסלולים בהתאם לגבהי גשרים שעל הדרך או מסלולים ונתיבים צרים.

ה- Primo החדשה תכלול גם פונקציה של אזהרות על מכשולים ומפגעים על הכביש. כמו כן, גם תמרורים והתראות במקומות מסוכנים כגון דרכים מפותלות, מעבר של בעלי חיים וכד'.

דבר נוסף שיכנס בהדרגה ל-Primo הוא תמיכה ב- TMC (Traffic Message Channel) לעדכוני תנועה שוטפים, הן במכשירי PND ייעודיים והן על הפלטפורמות המתקדמות יותר כגון מכשיר ה- IPhone והאנדרואיד.

ה- Primo תגיע בשלב הראשון קודם כל למכשירי PND ובמהלך השבועות הקרובים תושק גם למכשירי ה- IPhone ולאנדרואיד. המחירים יהיו תואמים למחירי ה- IGO 8 וה- Amigo.

מעבר לתגובות בפורום