מונדיאל 2010 ישודר בטלויזיה ב- HD אצל YES

dtown
07-04-2010 10:23

המונדיאל ישודר לראשונה באיכות HD, בזכות שיתוף פעולה בין הערוץ הראשון לבין חברת YES, השידור יועבר למנויים בעלי ממיר Yes Max Total.


לראשונה בישראל ישודר אירוע ספורט בקנה מידה עולמי באיכות תמונהHD בערוץ פתוח ללא תוספת תשלום לבעלי מכשירי yes Max Total. בימים אלו השלימה רשות השידור את הסכם ההתקשרות עם חברת yes , אותו הוביל סמנכ"ל כספים וכלכלה ברשות ערן הורן, על פי ההסכם, תקצה  חברת yes אפיק מיוחד, אפיק 511, אותו ניתן יהיה לקלוט באמצעות מכשירי ה-  yes Max Total, ללא תוספת תשלום בנפרד (זה יהיה כלול בדמי המסלול אותו משלם כבר המנוי).

שידורי טורניר גביע העולם בכדורגל -מונדיאל 2010 יחלו עם שידור טקס הפתיחה ב- 10.6.2010 וימשכו עד למשחק הגמר ב-11.7.2010.

הערוץ הראשון - בעל זכויות השידור
רשות השידור-הערוץ הראשון, היא בעלת הזכויות הבלעדיות לשידור משחק המונדיאל בישראל, בטלוויזיה ובאינטרנט (למעט שמונה משחקים אותם רכשה הזכיינית "רשת"), המשחקים יועברו, כאמור בשיטת  ה-HD ,בפעם הראשונה בישראל ללא תוספת תשלום ללקוחות YES בעלי ממיר Max Total.


יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של yes מסר: "אירועי ספורט הם בין התכנים הבולטים ביותר בהעדפה לצפייה ב HD, אני שמח כי יש לנו את האפשרות להעניק ללקוחותינו חוויה זו באירוע הספורט הגדול של 2010 שידורי המונדיאל".

מוטי שקלאר מנכ"ל רשות השידור: "זהו צעד נוסף בהבראת רשות השידור, במסגרת הרפורמה המתגבשת, וקידומו של השידור הציבורי. פתיחת שידורי HD לציבור הרחב, ללא עלויות נוספות, הוא חלק מהמשימות של שידור ציבורי ראוי".

ואנחנו אומרים: תמיד ידענו שערוץ 1 יפתיע...
מעבר לתגובות בפורום