שארפ מציגה טלפון עם מסך תלת מימדי

dtown
03-04-2010 00:52

שארפ חשפה באירוע שנערך ביפן מסך LCD תלת מימדי קטן המיועד לשימוש בטלפונים סלולריים, הוא יופיע גם כנראה בקונסולה החדשה נינטנדו 3DS.


ראינו את זה כבר בטלויזיות גדולות, אבל תלת מימד עדיין לא הגיע גם בקטן, הפעם חברת שארפ היא שחושפת מסך LCD קטן (3.4 אינטש) המיועד לשימושים בגאדג'טים כגון טלפונים סלולריים וכנראה גם בקונסולת המשחקים החדשה Nintendo 3DS.

זהו מסך מגע, שאינו דורש משקפי תלת מימד בכדי להנות מהאפקט, אך יש לצפות בו ממרחק של 30 ס"מ. הוא מגיע עם רזולוציה גבוהה יחסית (לגודל זה) של 854X480 פיקסלים ומסוגל להציג תוכן בתצוגה אופקית או אנכית.

בנוסף, ניתן לעבור לתצוגה דו מימדית רגילה (2D) בלחיצת כפתור וגם בה הוא אמור להציג תמונה מרשימה, עם ניגודיות של 1,000:1 ועוצמת הארה גבוהה 500cd/m2.

נינטנדו 3D?
יצור מסחרי של מסך זה יחל כבר בזמן הקרוב, שארפ לא הכריזה באופן רשמי כי הוא ישמש גם בקונסולת המשחקים החדש של נינטנדו, אבל נראה כי זה המועמד המוביל ואולי גם היחיד בו תוכל להשתמש יצרנית הקונסולות בשלב הזה.


SHARP LCD 3D FOR NINTENDO 3DS
הדגמה של מסך ה- 3D הקטן של שארפ (תמונה באדיבות Pocket-lint.com)


גם מוטורולה רוצה טלפון תלת מימד
במקביל, נחשפה בקשה לפטנט של מוטורולה, אשר נוגעת לתכנון טלפון צדפה (Flip) המציג תמונה רגילה כאשר הוא פתוח ותמונה תלת מימדית, כאשר הוא נמצא במצב סגור (התמונה מוצגת על הכיסוי החיצוני).

המסך החיצוני, יציג מידע כגון רשימת אנשי קשר, טלפונים, תפריטים, תמונות וקטעי וידאו בתלת מימד.
מעבר לתגובות בפורום