LOEWE - נפתח אולם התצוגה הראשי

dtown
02-03-2010 23:00

מסכי LCD של מותג היוקרה מגרמניה יוצגו במתחם הריהוט של חברת קסטיאל בתל אביב שהפך בחלקו לאולם התצוגה הראשי של LOEWE.


"Loewe Gallery"– אולם התצוגה הראשי של מותג היוקרה Loewe נפתח במתחם ריהוט היוקרה של חברת קסטיאל בתל אביב בהיקף השקעה של כמיליון ש"ח. האולם החדש משתרע על פני 70 מ"ר במרכז תל אביב ומעוצב על פי ההנחיות היצרן הגרמני, מוצרי החברה יוצגו גם בשמונה נקודות נוספות בעיצוב דומה הממוקמות בחנויות קולנוע ביתי שונות בארץ.

חברת Loewe, מיובאת מעתה לישראל ע"י "קליר אלקטרוניקה בידורית" שהחליפה את היבואן הקודם "פל". קליר בבעלות יוסי בן יהושע הינה חברה בת לחברת ט.ר אלקטרו סטריאו, יבואנית Pioneer בארץ.


מחירי מסכי ה-LCD בגדלים שבין 32 עד 52 אינץ' נעים בין 10,000 לבין 100,000 ש"ח, מנכ"ל "קליר" – גיל לייזר הצביע על המטרה: להפוך למותג הפרמיום בתחום האלקטרוניקה הבידורית בישראל, גל מעל מותגי יוקרה מתחרים כגון B&O, אך בניסיון לשמור על מחירים סבירים יותר.

LOEWE LCD


Loewe מייצרת מסכים בגרמניה ומציגה מעל ל- 100 דגמי טלויזיות שונים, כל המסכים יכולים להגיע עם יכולת הקלטה, טיונר כפול וחיבור רשת.

סדרות מסכי LCD

סדרת ART SL – סדרת מסכים מעוצבת ודקה – בגדלים של 32 ועד 47 אינץ.
צבעים שחור וכסוף. כלל הסדרה מגיעה עם 100 הרץ וברזולוציה של  FULL HD.
כיום, מוצע מסך 47 אינץ' במחיר מבצע של 24,900 ₪.

LOEWE LCD


סדרת Connect -  עם דגש על חדשנות וקישוריות.

המסכים יכולים להגיע עם סטרימר אלחוטי מובנה, יכולת הקלטה ורדיו אינטרנט.
הסדרה בגדלים של 22 אינץ ועד 42 אינץ' בצבעים של לבן, שחור וכסף.
מסך 42 אינץ' במחיר מבצע – 19,900 ₪ . 37 אינץ' במבצע – 16,900 ₪.

סדרת ה- INDIVIDUAL – סדרה יוקרתית המאפשרת למעצב לבחור מתוך שלל של צבעים את המסך הנבחר. גדלים מ- "26 ועד 52 אינץ . כיום מוצע מסך "52 במחיר 33,900 ₪.

LOEWE LCD


סדרת הרפרנס – סדרת היי אנד – מסך 52 אינץ'.

מסך פרימיום עם 200 הרץ, יכולת הקלטה של 500 ג'יגה (כונן קשיח פנימי), קישוריות אינטרנט, WiFi ועוד.
מחיר השקה 99,800 ₪. 

LOEWE LCD MEADIA CENTER

אודיו, מדיה סנטר

החברה השיקה את ה- Media Center – מכשיר אחד, אשר מרכז את כל אפשרות הצפייה והשמע ביחד : CD, DVD, IPOD/IPHONE, משיכת קבצים מהמחשב, רדיו אינטרנטי ועוד. בנוסף, ניתן להאזין בכל חדרי הבית (עד 32 חדרים). מחיר: 33,000 ₪.

בנוסף,, מחלקת האודיו של Loewe מציעה מגוון של רמקולים בעיצובים דקים, ביניהם רמקולים אלקטרוסטאטיים דקים במיוחד (1.9 ס"מ) במחיר: 22,800 ₪.

נגן הבלו ריי של Loewe הוא מהמהירים ביותר בשוק (על פי הצהרת החברה) עם זמן טעינה של 14 שניות, תמיכה בDIVX וכניסת USB. המכשיר בגימור עם תיבה אטומה בעיצוב ללא ברגים. מחיר: 7,700 ₪.

ניתן להשיג את מוצרי המותג Loewe גם ב:
ארדן רמת החייל תל אביב, סמרטק תל אביב, הד סינמה הרצליה, הום סינמה רעננה, אודיו נוט הרצליה, העולם הדיגיטאלי ברמת השרון, סטריאו שופ בחיפה וחנות אודיטון בירושלים.

גיל לייזר, מנכ"ל "קליר" היבואנית עם מייקל דיטשה, מנהל סחר בינלאומי בחברת LOEWE.

גיל לייזר - LOEWE

מעבר לתגובות בפורום