ATI HD 5450 כרטיס מסך הזול ביותר שתומך באודיו HD

dtown
07-02-2010 06:45

ATI השיקו את דגם HD 5450 במחיר ארה"ב של 60$, זהו הכרטיס הגרפי הזול ביותר שכולל יציאת HDMI שמעבירה פורמטי אודיו של Blu-ray.


ATI מציגה את השחקן החדש והבסיסי בסדרת HD 5000, הוא לא הולך לשבור שום שיא בקטגוריית המשחקים, אבל עבור חובבי תחום ה- HTPC, מציע ה- HD 5450 מספר יתרונות בדמות עיבוד וידאו HD, יציאת HDMI שתומכת באודיו HD וצריכת חשמל נמוכה.

דגם זה, תומך ב- DirectX 11, מגיע עם קונפיגורצית זיכרון של 512MB (במחיר שצוין) וגם עם תכונת ה- Eyefinity שמאפשרת לפרוש תמונה על פני שישה מסכי מחוברים דרך יציאת DisplayPort.

אודיו Blu-ray

גולת הכותרת עבור חובבי הצפיה בוידאו HD בסלון, הינה הטמעת יכולת העברת פורמטי אודיו של Blu-ray גם בכרטיס מסך בתקציב זול שכזה.
יציאת ה- HDMI הינה בתקן 1.3a והיא מסוגלת להעביר את פורמטי האודיו Dolby TrueHD ו- DTS Master Audio (בתלות גם בתוכנת נגן הוידאו בה משתמשים).

מעבדי הוידאו, תומכים בפורמטים H.264, VC-1, MPEG-2,  וגם ב-  Adobe Flash.

צריכת הזרם הנמוכה של כרטיס מסך זה (6.4 וואט במנוחה, 19.1 וואט בפעולה), מאפשרת ליצרני צד שלישי (חברות מותגים בתחום כרטיסי המסך) להציע את ה- 5450  עם קירור פאסיבי, מה שמתאים במיוחד למחשבי מדיה סנטר.

על פי הצהרת ATI, דגם זה זמין כבר לרכישה בדגמים של יצרניות כגון Asus, Club 3D, HIS, MSI, Sapphire וחברות אחרות, גם לישראל, הגיעו כבר מספר דגמים ראשונים.

מעבר לתגובות בפורום