נגן Blu-ray וצורב DVD למחשב במחיר 699 ש";ח - סמסונג SH-B083

dtown
27-01-2010 22:17

סמסונג משיקה בישראל נגן בלוריי למחשב במהירות X8, זהו נגן קומבו שצורב תקליטורי CD וגם DVD.


ה- SH-B083 הינו Blu-ray וגם צורב DVD / CD במחיר סביר שיוכל להתאים למחשב מדיה סנטר למשל.

צורב ה-Blu-ray COMBO הפנימי הראשון של חברת סמסונג בישראל עבור מחשב, ה-SH-B083. הכונן האופטי ה-Blu-ray של סמסונג (BD) כונן ה-
Blu-ray החדש, שנבנה עם ה-ODD leadership, קורא BD-R ו- BD-ROMs במהירויות של עד 8x. כונן ה-COMBO קורא וכותב גם על תקליטורים - CD במהירויות של עד 48x, ו-DVDs במהירות של עד 16x.

הכונן מסוגל לצרוב בשתי שכבות DVD.

 
בחבילת התוכנות מגיעה
תוכנת ה-Cyberlink Powerproducer שמאפשרת להקליט שידורים של HDTV על גבי DVD. ניתן גם להקליט ולצרוב סרטים של מצלמות וידאו, ברזולוציה גבוהה, על דיסק DVD עם ה-Powerproducer.

שתי עדשות
ה-SH-B083 מצויד בשתי עדשות לקריאה וכתיבה יציבות יותר: עדשה אחת עבור קריאת BD והעדשה השנייה עבור קריאת/כתיבת DVD/CD. טכנולוגיית SACT (Spherical Abberation Compensation) משפרת לפי הצהרת החברה את איכות הקריאה בכונן BD שלשכבת המגן שלו אין עובי אחיד. בנוסף, טכנולוגיית ה-PSCT - Precision Step Control Technology מאפשרת דיוק גבוה יותר במערכת השליטה במיקום ה-OPU - Optical Pickup Head Unit.

כמו כן, מערכת קירור ל-optical pickup lens מפחיתה את עליית החום.

הכונן החדש הידידותי לסביבה מאופיין בצריכת כוח נמוכה ועיצוב אווירודינמי להפחתת רעש אקוסטי על-ידי מניעת ריכוזי לחץ במספר אזורים של הקצה המשופע והדלת.

Samsung  Blu-ray


תוכנות נוספות
עם תוכנת ה-Cyberling True Theater משתמשים יכולים לבצע Upscale לרזולוציה של סרט DVD לרזולוציה גבוהה יותר (High Definition). משתמשים יכולים לבדוק באם המחשב האישי שלהם מוכן לדור ה- BD על-ידי שימוש ביועץ BD Cyberlink שנמצא בדיסק המצורף ובדף הבית של ה-Cyberling.
כמו כל כונני  ה-ODD של סמסונג, כונן ה-BD תומך ב-Firmware Live Update שמאפשר למשתמשים להבטיח שיש להם תמיד את גרסת הקשחה (firmware) האחרונה של כונן ה-BD.


ה-SH-B083 משווק בכל רשתות השיווק במחיר 699 ₪ כולל מע"מ עם אחריות של קבוצת חיון.

מעבר לתגובות בפורום