CES 2010 - גאדג'טים בתערוכה

ליאור קורן, לאס וגאס
11-01-2010 09:13

תערוכת CES מהווה ממלכה לארבעה ימים גדושי גאדג'טים בתחומים שונים, ליקטנו עבורכם מוצגים מעניינים מתחומי המחשבים, וידאו, אודיו ועוד.


מצלמת וידאו זעירה לצילום "אקשן", המצלמה בגובה 55 מ"מ בלבד, מיודת להתקנה על קסדות אופנועים, וכד', היא מופעלת בעזרת קול המשתמש ("התחל / הפסק") ומצלמת בפורמט DV לכרטיסי זיכרון SD ברזולוציית 640X480 בקצב של 25 פריימים לשניה.

CES


מחשב נייד של ASUS, עם מגבר דיגיטלי פנימי ורמקולים של חברת היוקרה הדנית B&O, גוף המחשב עשוי אלומיניום וישנם שני משטחי מגע (לעומת אחד בשאר המחשבים).
והמחיר? 2000 פאונדס באנגליה...

ASUS

מחשבי נטבוק מעוצבים כבר הכרנו בעבר, הפעם מצטרפים לקולקציה גם דיסק חיצוני ועכבר בעיצוב תואם למחשב, שלא יתפסו אתכם בלי זה!

ASUS


מי מאיתנו שזוכר את רדיו טייפים "כפולי קסטות" ובגודל ענק, יחייך למראה ה- Boom Box של LASONIC, רק שהפעם, את מקום הקסטות, מחליף האייפוד + כניסת USB + כניסת כרטיסי זיכרון SD.

BOOM BOX



לאחר דחיות רבות ולפני ההשקה הרשמית, סוף סוף זכינו לצלם את המחשב מקלדת של ASUS, המקלדת מחביאה בתוכה מחשב שלם, עם קישוריות WIFI, מסך מגע צבעוני ומחיר של קצת פחות מ- 600 דולר.

ASUS EEE KEYBOARD


מעדיפים סרטים עם פסקול DTS? בחודשים הקרובים, נתחיל לראות לוחות אם של מחשבים אשר תומכים ב- DTS Premium Suite אשר תציע תמיכה בפענוח כל פורמטי DTS לדורותיהם, החל מ- DTS הרגיל, דרך DTS-HD ועד ל- DTS Master Audio.
בנוסף, תציע המערכת, גם המרה של אותות סטריאו ל- DTS NEO:6 אפשרות שליטה על פרמטרים שונים בצליל.
בתמונה: לוח אם ראשון של ASUS שתומך בטכנולוגיה זו.
 
ASUS DTS PREMIUM SUITE

 
טלויזיה אלחוטית לגמרי, ללא כבל יחיד: הלוח השחור שנמצא מאחורי המסך, מעביר אליו, לא רק את תמונת הוידאו אלא גם את אספקת החשמל (דרך האויר). ניתן להרחיק את המסך ממקור החשמל עד לכ- 3 מטרים.

HAIER LCD


זה לא נחש אלא כבל HDMI עם ראש מסתובב, הכבל תומך בתקן HDMI 1.4 שמסוגל להעביר גם תקשורת רשת ווידאו בתלת מימד.

HDMI 1.4


וזה הוא לא דג אמיתי אלא הולגרמה תלת מימדית שנעה ומסתובבת, האפקט משכנע לגמרי במציאות, חברת HoloAD התקינה מעל הפירמידה ארבעה צגים שמקרינים תמונה מכל צד ויוצרים הולוגרמה.

הולוגרמה


בתמונה השניה ניתן לראות הקרנה של צג מידע מעל אייפון.

הולוגרמה



המוצר שמוחזק ע"י הבחור ביד, אינו דגם של חללית מ- STAR WARS אלא אייפון עם מתקן חיצוני שהופך אותו למכונת משחקים בעלת ידיות משחק.

אייפון


נגן Pure Sensia, כולל מסך מגע צבעוני ברזולוציית VGA, עם חיבור לאפליקציות כמו פייסבוק, טוויטר ועוד. ה- Pure כולל זוג רמקולי סטריאו, אנטנת FM וסוללה פנימית שמחזיקה כ- 10 שעות האזנה.

PURE


הרכב הסולארי של ששארפ שהשתתף בתחרות מכוניות סולאריות באוסטרליה ועברה מרחק של כ- 3,500 קילומטרים כשהיא מונעת בעזרת אנרגיה סולארית בלבד.

sollar


הולכים לאיבוד בזמן רכיבה על אופנוע? גם לכם מגיעה הזכות להשתמש ב- GPS.

GPS MOTORCYCLE


בתערוכה של השנה שעברה, ראינו רמקולים בעיצובו של פיליפ סטארק, עבור אייפון, כוללים מגבר פנימי ושלט רחוק. הפעם, הם מגיעים כבר במגוון צבעים נרחב.

iPhone speakers


חשמל אלחוטי, כן, יש דבר כזה, בתמונה ניתן לראות הדגמה של הטכנולוגיה בעזרת מנורות צפות שמקבלות את אספקת החשמל שלהן דרך האויר.

חשמל


זהו מסך הטלויזיה הגדול בעולם, יתחיל להיות מיוצר בקרוב במפעל החדש של פנסוניק, מדובר במסך פלזמה בגודל 152 אינטש וברזולוציית 4096X2160, שזה כפול ארבעה מסכי FULL HD ויותר.

Plasma Panasonic


השוואה מול מסכי FULL HD.

פלזמה


מרגישים מדוכאים? לפי מחקרים אותם אימצה חברת פיליפס, הקרנת אור כחול יכולה לשפר את מצב הרוח. גאדג'ט ה- goLITE מאיר באור כחול, זאת בהתאם לזמנים שנקבעו לאחר שהמשתמש בונה לעצמו פרופיל אישי באתר החברה.

goLITE


רמקולים קטנים ומעוצבים לאייפון / נגני MP3 מתוצרת פיליפס.

IPHONE SPEAKERS


זהו רמקול קונספט של חברת KEF הבריטית שדומה בצורתו לחייזר מהסרט "הנוסע השמיני". הרמקול עשוי סיבי פחם, מקדימה יש אלמנט משולב שמכיל טוויטר וגם וופר (מיד) בגוף אחד, כאשר בצדדים ישנם ארבעה וופרים בקוטר 10 אינטש כל אחד. מה המחיר? החברה אינה מציעה את ה- Blade למכירה ומשתמשת בו כמעבדת ניסוי לטכנולוגיות אודיו חדשות.


KEF BLADE

גילוי נאות: הכותב היה אורח חברת יורוקום פנסוניק.
מעבר לתגובות בפורום