הצצה ראשונה – תערוכת CES

ליאור קורן, לאס וגאס
06-01-2010 14:08

אירוע טרום פתיחה של CES, חושף בפנינו גאדג'טים חדשים. בין השאר, צפינו לראשונה בסטרימר המעניין popbox שלPopcorn Hour , במסוק מונחה אייפון, מחשב Lightbook של Lenovo ועוד.


PopBox של פופקורן

היתרון הגדול בסטרימר החדש מבית Syabas, הוא יכולתו להתממשק עם שירותי וידאו / תמונות ואדיו ברשת באופן טבעי וכך הופך לנגן אינטרנט לכל דבר.

Popcorn Hour popbox


התמיכה בפורמטי וידאו / אודיו דומה לזו של הדגמים הקודמים, אלא שבניגוד אליהם (כמו למשל ה- פופקורן C200 שסקרנו), לא מיועד ה- popbox לנגן קבצי Blu-ray אלא נועד לפעול בסינרגיה הדוקה עם האינטרנט.
ל-  popbox יש תמיכה טבעית באפליקציות אינטרנט כגון Netflix (שירות צפיה בסרטים דרך האינטרנט הפעיל כרגע בארה"ב), טוויטר ועוד אתרים רבים אחרים.

Popcorn Hour popbox


לפי מה שראינו בתצוגה, ממשק המכשיר מוצלח מאוד, הוא מציג מידע ויזואלי רב על תכנים, באופן נוח להפעלה, תוך שהוא מושך מידע מהאינטרנט על כל סרט שמצוי בספריית המדיה הביתית ומציג אותו לצד תמונת העטיפה.

Popcorn Hour popbox


מצלמת וידאו לספורט אקסטרים

חברת Liquid Image מתמחה בשילוב של מצלמות וידאו וסטילס בהתקנים שונים המיועדים לספורט אתגרי.

בתערוכה, הוצגו משקפי סקי שלג הכוללים מצלמת וידאו וגם משקפת צלילה בה הוטמעה מצלמת וידאו בה ניתן לצלם באיכות HD 720p, בקצב של 30 פריימים לשניה (פורמט H.264) או תמונות סטילס ברזולוציית 5 מגה פיקסל.
דגם 322 כולל גם אפשרות להתקנת שני פנסי תאורה, זיכרון פנימי בנפח 64MB ומאפשר להשתמש גם בכרטיסי זיכרון מסוג SD עד לנפח מקסימלי של 32GB.

מצלמת וידאו משולבת מסיכת צלילה


המצלמה מופעלת בעזרת ארבע סוללות AAA ומחירה בארצות הברית עומד על 350$.

הליקופטר
חברת Parrot הציגה כלי טיס מעופף, דמוי הליקופטר עתידני, שנשלט בעזרת אייפון מרחוק ויכול לשמש גם במשחקי רשת מרובי משתתפים. באופן טבעי, משכה טיסת הכלי תשומת לב יוצאת דופן.

Parrot


נטבוקים

MSI הציגה, בין השאר, גם שני מחשבי נטבוקים מבוססי מעבדי אינטל Atom N450 החדשים. דגם Wind U135  מכיל דיסק קשיח בגודל 250GB, זיכרון ראם 1GB, מסך LED בגודל 10.1 אינטש, מערכת הפעלה Win 7 Starter וסוללת 6 תאים האמורה להספיק, לפי הצהרת היצרן לעבודה של עד 7.5 שעות.
דגם MSI U160, מגיע בעיצוב חלק ומקלדת משופרת יותר ומשקל קל של קצת יותר מקילוגרם אחד.

MSI NETBOOK


Lenovo Skylight
נראה כמו מחשב נטבוק, רק דק ועגלגל יותר, הוא מבוסס על מעבד ARM 1GHZ, כולל מסךLCD  בגודל 10.1 אינטש (1280X720), זיכרון פלאש פנימי בגודל 20GB ועוד 2GB של אחסון אינטרנטי (בתצורת "ענן") וסוללה שאמורה להחזיק כ- 10 שעות עבודה.
מערכת ההפעלה מבוססת לינוקס, המשקל עומד על פחות מקילוגרם ורכיב סלולאר מחבר את המחשב לרשת הסלולרית.
מחיר ה- Skylight צפוי לעמוד על499$  בארה"ב.

Lenovo Skylight


Bear TV
חברת HANSPREE מתמחה בעיצוב מסכי טלויזיה בצורות שונות ומשונות, כאן ניתן לראות מסך LCD בצורה של דב קוטב, לצד מסך בצורת תפוח אדום, מה שנראה אטרקטיבי במיוחד לחדרי ילדים.


LCD BEAR


iPod GPS
חברת Dual Electronics דואגת גם לבעלי נגנים מסוג אייפוד Touch, היא מציעה ערכת ניווט הכוללת מעטפת מכשיר המכילה מקלט GPS, רמקול מוגבר (עבור הוראות ניווט דרך) בתוספת סוללה שאמורה להספיק לכ- 10 שעות ניווט.

בנוסף, יש בערכה גם עריסה למכשיר המיועדת להתקנה ברכב ולחיבור למקור מתח עבור הטענה.
ערכת הניווט מגיעה עם תוכנת Nav Atlas, אולם, היא אמורה לפעול ללא בעיה גם עם תוכנות ניווט אחרות.

IPOD GPS


מטען ללא כבלים
ולקינוח, נקודה ישראלית: חברת POWERMAT, הציגה מטענים חסרי כבלים עבור טלפונים סלולריים (כדוגמת בלקברי, אייפון וסמארטפונים אחרים.

על מנת שניתן יהיה להטעין את הטלפון בעזרת המטען החדש, יש להחליף את הפנל האחורי שלו (מצורף בערכה). לאחר מכן, פעולת ההטענה תתאפשר עם הנחתו של הטלפון על משטח ההטענה, זאת ללא הצורך בחיבור כבל פיזי.

POWERMAT


גילוי נאות: הכותב היה אורח חברת יורוקום פנסוניק.

מעבר לתגובות בפורום