אייפון ישראלי - תמונות מאירועי ההשקה

אביחי אפוטה וליאור קורן
10-12-2009 12:17

אירועי השקת האייפון החלו בערב והגיעו לשיא עם תחילת מכירת המכשירים בחצות, סלקום וגם פלאפון ו- iDigital חגגו בדיזינגוף סנטר, היינו שם.


עד שלא נחשף לנתוני המכירות באירועי ה- "לילה הלבן" שנערכו, לא נוכל לדעת האם השיגו 2 המפעילות (סלקום, פלאפון וגם IDigital המשווקת של פלאפון למכשיר האייפון) את האפקט שרצו.
התפאורה הייתה יפייפיה, המוכרים מחויכים, מגוהצים ומלאי מרץ לתת לכל מי שחפץ הסברים על המכשיר ה- "חדש" - יש עשן, יש מוזיקה, יש התרגשות רבה אבל... החנויות לא נרמסו.

על פניו בשטח, ספק אם נמכרו יותר מ- 100-200 מכשירים. אם נסנן בצורה גסה את אנשי המכירות, היח"צנים, הידוענים ואנשי העסקים השונים שתפסו נפח גדול מאוד במתחמי ההשקה הערב בדיזינגוף סנטר - נגיע לכמה עשרות בודדות של אנשים שהטריחו עצמם באמצע הלילה להתחדש באייפון ישראלי.

רוב האנשים ששהו הן במתחם של סלקום והן בחנות של 'איי-דיגיטל' הגיעו על מנת לחוות את הערב הלא שגרתי הזה בתרבות הישראלית (להבדיל מהצרכנים האמריקאים לדוגמא שמגיעים במטרה לרכוש) ובכדי להתרשם לראשונה ממכשיר האייפון הישראלי שהוצב בעמדות הדגמה.

אירוע סלקום התרחש במתחם הגשר בקומה השניה של דיזינגוף סנטר, במרחב המצומצם למדי, הצטופפו עיתונאים רבים, סלבריטאים וגם סקרנים שבאו לחוות את הרגע.

 אייפון

צביקה הדר הראה נוכחות ונשא מספר מילים ביחד עם עמוס שפירא - מנכ"ל סלקום.

אייפון


זו היתה אחת מהאטרקציות היותר המבוקשות במקום.

אייפון


אבי קושניר ומשה פרץ עמדו בצד, מסתבר כי קושניר לא נפרד מטלפון הנוקיה הפשוט שלו ולא גילה סימני התלהבות מהאייפון.

אייפון


חבר הכנסת לשעבר - שמואל פלאטו שרון, לומד על גאדג'ט חדש.

אייפון


עמוס שפירא גילה עליצות לאורך האירוע, ניכר עליו שהוא נהנה מהאווירה.

אייפון


מנכ"ל סלקום מגיש את האייפון ללקוח(ה) הראשון, שפירא ניגש תחילה אל הגברת הנחמדה, נישק את ידה באלגנטיות ואח"כ טיפל באופן אישי וטקסי במכירה.

אייפון


בתור עמדו מספר עשרות של אנשים.

אייפון


נציגי שירות הלקוחות מתחילים במכירת אייפונים לאחר שעת חצות.

אייפון


בחנות iDigital, העניינים התנהלו באופן רגוע יותר, כאן ניתן לראות את צוות החנות מתכונן לתחילת המכירה, בזמן שמספר סקרנים ולקוחות עומדים בחוץ.

אייפון


ערן תור, מנכ"ל iDigital גאה להביא סוף סוף את האייפון לישראל.

אייפון


רוכש האייפון הראשון באיידיגיטל, המכשירים הנמכרים בחנות פועלים ברשת פלאפון.

אייפון

אווירה סולידית ורגועה יחסית.

אייפון

מעבר לתגובות בפורום