פרטים ראשונים על תנאי רכישת ה- iPhone ברשת אורנג'

אביחי אפוטה
08-12-2009 16:04

חתימה על מסמך בין לא פחות מ- 15 עמודים, ותשלום של 70-100 ₪ לחודש עבור שירותי אחריות למכשיר.

ככל שמועד ההשקה מתקרב, כך גם נחשפים פרטים חדשים ויש לומר מפתיעים. ממידע שהגיע מתוך שירות לקוחות עסקיים ברשת אורנג', מסתבר שרכישת אייפון זה לא דבר כל-כך פשוט.

כל מי שיבקש להתחדש במכשיר הנחשק של אפל יידרש לחתום על מסמך של לא פחות מ- 15 עמודים ובכך להיות מודע ולהסכים על מגבלות ובעיות שונות שקשורות למכשיר במתכונתו הישראלית. בין היתר נושאים שונים שקשורים לתפעול המכשיר ולתקלות שעלולות להיווצר, וכן גם הנושא הבוער של שירותי תיקון למכשיר במסגרת מעבדה מקצועית של 'אפל' (שלא קיימת בישראל) באחת ממדינות אירופה (כנראה אנגליה או אירלנד).

כידוע, אף אחת מהמפעילות הסלולאריות המקומיות לא קיבלה אישור מחברת אפל העולמית להקים בישראל מעבדה לצורך שירותי תיקון כאן בארץ, ולכן מכשירים תקולים שימסרו בסניפי המפעילות כאן בארץ יועברו למעבדות בחו"ל והלקוח יקבל מכשיר חלופי (לא ברור אם אייפון או מכשיר אחר).

יחד עם זאת, מתבררים לראשונה פרטים בנושא המחירים שקשורים לרכישת האייפון. מתברר שלקוחות שירכשו את האייפון יוכלו לבחור האם הם רוצים את האחריות ושירותי התיקונים של המפעיל הסלולארי. במידה וכן, ייאלצו להיפרד מסכום של בין 70 ל- 100 ₪, כל חודש. חשוב להדגיש, עוד לא ברור מה יהיה המחיר הסופי של הכשיר עצמו (בין 500 ל- 1500 ₪ על-פי הערכות), ובאילו חבילות הוא יוצע (חבילות גלישה, דקות שיחה, הודעות טקסט וכד').

מעבר לתגובות בפורום