ניופאן משיקה בישראל את ה- HTC HD2

אביחי אפוטה
01-12-2009 22:56

המכשיר יימכר תחת המותג של ניופאן בחנות ה- Outlet ובאתר האינטרנט של החברה

מכשיר נוסף מבית חברת HTC מצטרף לשוק הישראלי, שמחכה בכיליון עיניים להשקת האייפון בימים הקרובים, וינסה לנגוס בנתח השוק של מכשירי המגע החכמים הנמכרים בארץ.

המכשיר החדש שנקרא HD2  הוא סלולארי מבוסס מסך נגיעה קפסיטיבי (בדומה לאייפון ולסמסונג גלאקסי) בגודל של 4.3 אינצ'. מערכת ההפעלה היא האחרונה מבית מיקרוסופט למכשירי סלולר - Windows Mobile 6.5 עם ממשק ייעודי וייחודי של חברת HTC שנקרא HTC Sense, וכמובן גישה לחנות היישומים המקוונת של מיקרוסופט, ה- Market Place.

ההבדל בינו לבין האייפון ולשאר מכשירי הנגיעה שקיימים בשוק טמון במעבד שלו: ה- HD2 מכיל בתוכו את המעבד החדש של חברת Snapdragon של חברת Qualcomm במהירות של 1Ghz. עם נתון כזה הוא הופך להיות אחד המכשירים החזקים בשוק בכוח המעבד שלהם, ובהתחשב בעובדה שהוא מבוסס על Windows Mobile - הוא בהחלט יזדקק לזה.

כאמור, על-פי ההודעה שמשחררת ניופאן המכשיר יימכר אך ורק בחנויות המותג של החברה, באתר האינטרנט  ובמוקד הטלפוני שלה. ה- HD2 יימכר כשהוא פתוח לכל כרטיס סים שהוא (Sim-Free) ויעבוד תחת כל הרשתות, ובנוסף הוא יגיע עם עברית של חברת איירון המוכרת מעולם מחשבי כף-היד.

מחברת ניופאן נמסר שעלות המכשיר תהיה כ- 4200 ש"ח (כולל מע"מ) ואחריות לשנה תינתן על-ידי ניופאן.

מעבר לתגובות בפורום