הדור הרביעי של אייפון נבדק בשטח

אביחי אפוטה
29-11-2009 00:52

על-פי דיווחים של מפתחי אפליקציה לניטור תעבורת רכבות בארה"ב, ישנו מכשיר חדש ולא מזוהה שעושה שימוש בשירותיו.

שמועות שקשורות בדור חדש, כזה או אחר, של מכשירי האייפון הם כבר מזמן לא רק שמועות וזה רק עניין של זמן עד שהם יאומתו. כבר בחודשים האחרונים רצים ברשת עשרות פיסות מידע קטנות שמדווחות על שינויי חומרה ותוכנה לדור חדש של האייפון מגובים בשרטוטים שונים מתוך פטנטים שרושמת חברת 'אפל' במהלך השנה.

המידע החם שמגיע בשעות האחרונות מתייחס באופן ספציפי לבדיקות פיזיות של מה שנראה כ- דור הרביעי של האייפון מחוץ למעבדות 'אפל' בסן-פרנסיסקו.
על-פי אחד ממפתחי האפליקציה IBart, מדריך לניטור תנועת הרכבות בעיר, נעשה שימוש בדגם חדש של מכשיר אייפון הנושא את שם הקוד: 3,1.
האפליקציה הנ"ל מקבלת לשרתיה את המספר הסידורי ודגם המכשיר שבו נעשה שימוש איתה, ובימים האחרונים נצפה דגם חדש עם מספר סידורי לא מוכרז של 'אפל' מה שמעלה את ההשערות שזהו אכן מכשיר ניסיוני ולא מוכר.

רק בשביל לשפוך עוד קצת אור ולהסביר את המצב, הדור הראשון של האייפון משנת 2007 זכה לשם קוד פנימי בחברה והיה 1,1 - הדור השני (3G) היה 1,2 ואילו הדור האחרון (3Gs) כונה 2,1. בשרתי IBart נרשם שם קוד חדש: 3,1.

יחד עם כל זה, בולגרים ואנליסטים שונים טוענים שמבחינת לוחות הזמנים - הכול מסתדר. גם בשנה שעברה אשתקד דווח על ניסויים כאלו ואחרים במכשיר חדש שמאוחר יותר בקיץ הוכרז האייפון 3Gs, ולכן יותר מסביר להניח שלקראת הקיץ הבא נזכה לראות את המכשיר החדש של 'אפל' באירוע ה- Mac World המסורתי.

מעבר לתגובות בפורום