ערוץ קניות – ";שופינג"; חדש של HOT

dtown
08-11-2009 15:20

מתחרה חדש מבית HOT לערוץ הקניות: ערוץ שופינג משלב בין ערוץ וידאו רגיל לבין סרטונים מ- HOT VOD.

 
חברת HOT העלתה היום את ערוץ שופינג, ערוץ חדש ובלעדי ללקוחות HOT מבית ענני תקשורת. הערוץ ישדר באפיק 48. ערוץ שופינג הנו ערוץ שידור מכירתי אינטראקטיבי, ולראשונה בישראל ישלב בין ערוץ וידיאו רגיל לבין יכולת להזניק סרטונים לפי דרישה ישירות מה- HOT VOD. הערוץ יפעל בשלב הראשון בשידורי ניסיון לקראת עלייתו הרשמית בינואר 2010.

ערוץ "שופינג", מתבסס על טכנולוגית ON DEMAND ויאפשר לצופה בערוץ שופינג לצפות בשידור חי במכירה של מוצר ובמקביל, לבחור מתוך רשימה המופיעה בצד המסך את המוצרים והשירותים שבהם הוא מעוניין לצפות, ללא תלות בלוח שידורים מוגדר. 

הצגת נושאי המכירה לא תעשה באמצעות אנשי מכירות, אלא באמצעות סרטוני וידאו.

בצד המכירות הרגילות, ישדר הערוץ לצופים מבצעים בזמן אמת, שיתעדכנו בכל יום בשעות קבועות, כגון טיסות במחירים מוזלים, כרטיסים להופעות, הצגות, אטרקציות, מכירות יומיות ועוד.

שבעה ימים של קניות

הערוץ, יישדר 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ויכלול סרטי מכירה למוצרים ולשירותים מגוונים בתחומים שונים, ובראשם תיירות ונופש, תרבות, אטרקציות, טיפוח, עיצוב ונדל"ן, כאשר כל סרט ניתן לצפייה ישירה בכל רגע.

הצופה יוכל לרכוש בזמן אמת את המוצר או השירות בו צפה זה עתה, ישירות מהמשווק. צופה המעוניין במוצר שהוא רואה בערוץ שופינג, יוכל לקבל על המסך את כל הדרכים ליצירת קשר ישיר עם הספק, לפי הצהרת חברת הוט, בכך חוסך הלקוח למעשה את דמי התיווך.

בצד הערוץ בטלוויזיה, יושק גם אתר אינטרנט, אשר יספק גם הוא אפשרויות לצפייה בסרטי המכירה של השירותים והמוצרים. כמו כן, יוקם במקביל לערוץ מועדון סלולארי, אשר יעניק ללקוחותיו מגוון הנחות ומבצעים. הערוץ ישדר מגזינים מעולמות תוכן בעולם הלייף סטייל וסגנון החיים, ויאפשר לצופה לבחור את התוכן הרצוי מבחינתו, ולהיכנס אליו בלחיצת כפתור.

הערוץ יהיה פתוח חינם לכל לקוחות HOT, בעלי ממיר דיגיטאלי התומך בשירות הHOT VOD-, וזאת ללא צורך במנוי לשירות ה-VOD. ערוץ שופינג, מצטרף לשורה של ערוצים מבית ענני תקשורת המשדרים ב-HOT בניהם: החיים הטובים, האוכל, הבריאות, הטיולים, הקריוקי, אגו, אגו טוטאל, ניקלודיאון וערוצי MTV.

מעבר לתגובות בפורום