SV685 – סדרת LED LCD החדשה של טושיבה

dtown
08-11-2009 10:19

ניופאן משיקה בישראל את סדרת LED LCD החדשה של טושיבה, שכוללת מסכים בגדלי 46"-55" בשיטת ה- Local Dimming.


טושיבה מצטרפת לחבורת ה- LED ומשיקה את סדרת הדגל בארץ - SV685.

מסכי ה- LED TV החדשים של טושיבה כוללים תאורת LED אחורית מלאה בשיטת Local Diming – אותה מכנה החברה בשם מאטריקס, זהו מבנה מטריציוני של נורות LED המחולקות ל- 256 מקטעים, דבר אשר מאפשר שליטה על ניגודיות של כל אזור במסך בנפרד.

בשיטה זו, מחולקות נורות ה- LED לקבוצות, כך שניתן לשלוט על עוצמת התאורה של כל קבוצה בנפרד, לדוגמא, כאשר מוצגת סצינה בהירה אבל עם קטע אחד כהה, מעבד המסך מסוגל להחשיך רק את התאורה בקטע הכהה וכך להציג ניגודיות גבוהה יותר של שני מיליון לאחד, זאת ביחס למסכים האחרים שכוללים תאורת LED EDGE במסגרת בלבד או מאחור, בהם מוחשכת כל התמונה ולא רק המקטע הספציפי.

החלקת תנועה 200Hz

המסכים בסדרת SV685 מגיעים בעיצוב המכונה Deep Lagoon בגימור זכוכית עם ציפוי אקריליק האמור למנוע השתקפות.
בנוסף, כולל המפרט מנגנון החלקת תנועה המשלב יצירת פריימים חדשים והבהוב של התאורה במסך על מנת ליצור אפקט של 200Hz, ארבע כניסות HDMI 1.3, חיבור רשת DLNA, כניסת RS-232 וממשק אינטרנט לכיוון וכיול המכשיר בשליטה מרחוק, וחיישן Ambient Light Sensor המכוון את עצמת האור במסך לעצמת התאורה בחדר.

נוסף כוללים המסכים את ה- Resolution+ של טושיבה שמחדד את התמונה בשידורי הטלוויזיה וסרטי ה-DVD.

מערכת הסאונד כוללת שמונה רמקולים ומערכת AUDIOSSY שמודדת באמצעות מיקרופון זעיר את גודל החדר והאקוסטיקה ומבצעת כיול בהתאם.

קובי בש, מנהל מותג טושיבה בניופאן מצהיר כי "אנו מביאים לצרכן הישראלי בשורה במסך המשלב תמונה באיכות מתקדמת, סאונד איכותי ועיצוב אידיאלי".


מחירי המסכים בסדרת SV685

מסך 46SV685 - מחיר 18,900 ש"ח
מסך 55SV685 - מחיר 25,900 ש"ח
מעבר לתגובות בפורום