Q-TV2 – רמקולים מיוחדים למסכי LCD או פלזמה

dtown
08-11-2009 06:55

הרמקולים של מסך הטלויזיה לא מרשימים אתכם? חברת Q Acoustics האנגלית השיקה מערכת רמקולים 2.1 שמותקנת בצמוד למסך הדק.


מסכי טלויזיה, בטכנולוגיות של פלזמה או LCD, הופכים דקים יותר ויותר, מה שמצד אחד נראה מרשים יותר בסלון, אך מצד שני פוגם באיכות הצליל של רמקולי המסך, שנאלצים להצטמצם בשטח פיזי קטן יותר.

חברת Q Acoustics פתחה פיתרון בדמות מערכת רמקולים אשר בסיסה מותקן על צידו האחורי של המסך. היא מתחברת אל השקעים שמיועדים לחיבור מתקן תליה על הקיר – שם נמצא סאב וופר שטוח הכולל מגבר פנימי בעוצמת 100 וואט ושני רמקולים דקים הבולטים משני צידי הטלויזיה וניתנים לצידוד או שינוי גובה.
על פי הצהרת החברה, כולל הסאב מנגנון Force Cancelling המבטל את רעידות הסאב, כך שלא יגיעו לגוף הטלויזיה.


חיבורים

מערכת ה- Q-TV2 כוללת כניסת אודיו אופטית (שמצויה בדגמים חדשים של טלויזיות חדשים), כניסות RCA סטריאו וגם כניסת 3.5 מ"מ אליה ניתן לחבר כבל מיציאת האוזניות של המסך.
עם המערכת, מגיע שלט רחוק ששולט על עוצמת הקול והשתקתו.

Q-TV2 - רמקולים למסך

איכות קול

על פי דיווחים מהרשת, מערכת ה- Q-TV2 מהווה שיפור ניכר ביחס לרמקולים של טלויזיות רבות והיא מצליחה לספק צליל צלול ופתוח יותר, עם בס עמוק ואפקט סטריאו רחב.

מערכת רמקולים זו אינה מתיימרת להחליף רמקולים של מערכות קולנוע ביתי הכוללות רסיבר עם חמישה או שבעה רמקולים והיא מיועדת בעיקר למי שמעוניין לשפר את איכות הקול בטלויזיה, בתקציב צנוע יותר מאשר מערכת קול מלאה, תוך שמירה על חיסכון מקסימלי במקום.

מחיר ה- Q-TV2 עומד על כ- 300£ באנגליה.

נכון לעכשיו, ניתן לרכוש מערכת רמקולים המתאימה לגודל טלויזיה של 32"-42", החברה מתכננת להשיק מוצרים עבור גם גדלי מסך נוספים.

קישור: אתר המוצר


מעבר לתגובות בפורום